Uitgerekend december 2018

Hoi KKB,
ik ben inmiddels een kleine 8 weken zwanger en herken je gevoel. Overal lees je van vrouwen die niks binnen houden maar ook ik heb hier geen last van. Op moeheid en af en toe zere borsten heb ik totaal geen klachten. Vandaag eerste echo gehad mét een mooi kloppend hartje dus ben ontzettend opgelucht!
probeer je niet te druk te maken, komt echt goed!
Liefs X 

Hoi allemaal,
van de week een zwangerschapstest gedaan en het is raak! We zijn er super blij mee. 
Het voor jezelf houden vind ik lastig. Hoe ervaren jullie dat? Op mijn werk in de pauze werd het aan mij gevraagd omdat ik last heb van de kwaal misselijkheid. Ik heb maar nee gezegd maar voelt zo onnatuurlijk! 
Spannende periode breekt aan.. goed voor mezelf zorgen en dan hopen dat het mag ontwikkelen tot een baby! Raar dat er iets in me zit dat groeit. 
Succes allemaal met de zwangerschap, gefeliciteerd en natuurlijk veel geluk toegewenst!

Wij hadden 2 weken geleden een barbecue bij ons thuis met vrienden. Meeste zijn nog zonder kinderen maar 1 stel heeft een kleintje van bijna 1,5jr. Toen kwam ook de vraag, en jullie al aan de kinderen waarop ik volmondig nee zei. (Niemand verder vertelt dat we ermee bezig waren) en 2 dagen later een test gedaan en toen bleek ik zwanger te zijn, Haha.

Hoi meiden
Hoe is het met jullie? Vinden jullie het ook zo spannend en lang duren het wachten op de eerste echo? Ik heb hem 9 mei, gelukkig al om half 9 's morgens. Ik ben de laatste dagen echt super onzeker. Ben zo bang dat het niet goed is of geen hartje te horen oid. Ik hoop zo dat alles goed is!!! 

He! 

Ik wil mij ook graag aansluiten. Hoogstwaarschijnlijk in december uitgerekend. Super spannend! Ik kan helaas niet precies terug rekenen omdat ik na stoppen met de pil geen ongesteldheid heb gehad, na een aantal weken ineens een positieve test! Heel onwerkelijk!
ik vind het ook zo lastig om het stil te houden, helemaal als ik heletijd krampen heb. Iemand enig idee hoe lang dit kan aanhouden? 
Liefs

Terug
Bovenaan