Uitgerekend december 2018

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik ben voor het eerst zwanger en het is allemaal zo onverwachts snel gegaan.
3 januari spiraal laten verwijderen en rekening houdend dat het wel een half jaar tot een jaar zou duren dat ik zwanger zou worden ...
Zoas het er nu voor staat ben ik 16 december uitgerekend maar 30 mei hebben we de termijnecho voor de definitieve bepaling van de UD.
Super blij maar loop ook al wat overhoop met de hormonen (denk ik) en met mijzelf. 
Kleding zat altijd gewoon precies goed en ze zitten nu al niet meer lekker of ik krijg ze niet meer dicht!!! (kan dit al met 9 weken???). Hierdoor voel ik mij ook momenteel alles behalve mooi (heb negatief zelfbeeld). Ik hoop dat dit in de loop der weken over gaat want ik ben zo benieuwd naar wat er komen gaat. 

Liefs, Michelle 

Gefeliciteerd iedereen ook ik ben in december uitgerekend! 5 december als het goed is maar ga vrijdag voor de 3e echo om de exacte datum te bepalen, super spannend om na 7 jaar en 4 miskramen verder nu weer zwanger te zijn 
Groetjes Carolien 

Hoi Fran, 
Ik kan je niet vinden op het forum van wij, zou je mij kunnen toevoegen op Facebook? Mijn gebruikersnaam is Caar Tje en mijn profielfoto is samen met mijn partner  (allebei een zonnebril op) en ik een witte jas aan (er zijn er 2 met deze gebruikersnaam op Facebook namelijk) 
Alvast bedankt groetjes Carolien

Ik ben 20 december uitgerekend. Ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger.
Dit is echter wel mijn 4de zwangerschap. De eerste zwangerschap was in 2008, ik zou ook in december uitgerekend zijn van een tweeling. Helaas bleek bij bijna 10 weken dat ze al met 5 weken waren gestopt met groeien.
Daarna 2x IUI gedaan in 2010. Allebei op niks uitgekomen.
2011 2 x ICSI vroegtijdig afgebroken wegens overstimulatie.
2012 2x ICSI en 2 x zwanger maar alle 2 voor 6 weken misgegaan.
We hadden eigenlijk de hoop opgegeven omdat de dokters ons hadden gezegd dat het op een normale manier niet meer zou lukken. IVF wouden we niet meer omdat het voor mij emotioneel en lichamelijk te zwaar werd.
Afgelopen april voelde ik me niet lekker en had toch wel wat verschijnselen van een zwangerschap, maar gezien mijn geschiedenis adviseerde de dokter om zelf even een testje te kopen en te proberen... om het uit te sluiten.
Toen bleek ik zwanger. Bloed geprikt HCG 18 paar dagen later weer geprikt HCG 19. Dokter dacht dat ik een miskraam zou krijgen en wou me medicijnen geven om het op te wekken. Ik heb geweigerd en heb gevraagd om na 7 dagen nog eens te prikken als er verder niks gebeurde. Zo gezegd zo gedaan HCG 280. 
Bij de eerste echo bleek ik nog niet zo lang zwanger en na wat rekenwerk teste ik met 3 weken precies al positief en hebben dus ook al met 3 weken bloed afgenomen. Dit moet dus vlak na de bevruchting zijn geweest. Logisch dat mijn waarden niet zo snel omhoog gingen.
30 april mooie echo gehad met een kloppend hartje 6w4d. Aankomende donderdag heb ik weer een echo dan zou ik 9 weken moeten zijn. Ik ben benieuwd.

Hallo allemaal,
Ik ben Siska, 37 jaar en moeder van een zoon van 3. Na een miskraam vorig jaar om deze tijd nu zwanger van ons 2e kindje en rond 8 December 2018 uitgerekend.
Inmiddels 10 weekjes zwanger en alle echo’s tot nu toe zien er goed uit?
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap en dat alles goed mag blijven gaan. 
Lieve groet, Siska

Hallo allemaal,
Ook ik ben uitgerekend in december!
Ik heb in 2012 een zoon gekregen en in 2016 een miskraam. Nu eindelijk zwanger en kan het nog niet helemaal geloven.
Ben de laatste weken elke dag misselijk, zo'n beetje de hele dag. Had hier de vorige keren geen last van. Zo zie je maar weer dat elke zwangerschap anders is!
Van de eerste zwangerschap heb ik naast een prachtige zoon een paar minder leuke dingen overgehouden: een trauma t.a.v. bevallen en de ziekte Hashimoto / hypothyreoide. Misschien zijn er hier lotgenootjes?
Een goede zwangerschap toegewenst allemaal!

Hallo, 
Spannend he om dan ineens weer zwanger te zijn. Ik herken het wel..
Deze zwangerschap loopt ook heel anders als van mijn zoon. Heb op het moment helemaal geen kwalen terwijl ik bij mijn zoon de hele dag kon slapen en was ook heel misselijk.
Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan
Groetjes Siska.

Terug
Bovenaan