Uitgerekend december 2018

Woehoe vanmorgen weer een test gedaan (nu NOD) echt echt best wel een dikke streep!
hele oplichting na dat meeeega lichtje streepje van vrijdag?
ga morgen nog 1 van clearblue doen die t met woorden zegt en dan geloof ik t echt!
vraagje voor jullie: wanneer hebben/gaan jullie het aan je ouders vertellen? Ik zit zo in dubio om het morgen met ons paasdiner gewoon te vertellen of toch nog 2 weekjes te wachten tot ik me iets zekerder voel.. Ben heel benieuwd hoe jullie dit doen! 

Hoi meiden,
Voor wie het leuk zou vinden om in een geheime fb groep te kletsen over de zwangerschap, dat kan. Er is er al een aangemaakt. Stuur mij, Renate Verhelst-Oostra, even een berichtje en ik voeg je er aan toe. 
Groetjes Renate

Hoi allemaal,
Ik ben op het moment zwanger van ons 1e kindje! Heb van de week wel wat oud bloed verlies gehad dus wel heel spannend allemaal maar omdat mn testen qua duidelijkheid wel oplopen ga ik maar even van het positieve uit.. de vk belt me volgende week op om een afspraak te maken. Super spannend allemaal en ben helemaal niet zo blij als ik me had voorgesteld.. vind het allemaal best eng en ben als de dood dat het mis gaat. Ik hoop dat ik na de eerste echo (als ons dat gegund is) wel blij kan zijn.

Hoi dames! 
Gefeliciteerd allemaal!
gister heb ik positief getest? ik zou dan 8 dec uitgerekend zijn. Het was bij mij in 1x raak dus het is allemaal nog wat onwerkelijk. En nu maar hopen dat het goed blijft gaan.
ik heb het mijn beste vriendin en zusje verteld. Mijn ouders en schoonouders willen we het pas vertellen na de echo.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap??
als je mee wil kletsen in een whatsapp groep kan dat! Je kan dan een mail met je nummer sturen naar: decemberkindje2018@gmail.com en dan voeg ik je toe?

Hoi meiden,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik heb zaterdag een test gedaan met cb digital en deze gaf ‘zwanger 2-3’ aan. Ik kan het nog niet helemaal geloven.... Wij willen het nog tegen niemand vertellen maar dat maakt het ook lastig omdat je niemand om advies kan vragen. Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben. Hebben jullie eerst de HA gebeld of gelijk een VK? 

helaas was het vals alarm... toch nog hcg van na de miskraam in mijn lijf. 
Ik hou maar vast aan het gegeven dat het na 2 miskramen toch nog goed komt. Bizar dat wanneer je het zelf hebt meegemaakt, je het ook opeens zo veel tegen komt. 
Heel veel plezier (en sterkte voor als je het even spannend vindt) voor de dames die zwanger zijn!
Marly: de VK, zij informeren de HA.
Anne: vertel het aan de persoon(en) die je eventueel ook wilt vertellen als het mis is gegaan. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap aan twee hele goede vriendinnen verteld. Daar was ik heel blij mee, want zij konden er daardoor echt voor mij zijn toen het mis ging. Maar ook als het niet mis gaat, is het natuurlijk heel fijn om er over te kunnen praten!! Vooral doen wat goed voelt.

Terug
Bovenaan