Uitgerekend december 2018

Gisteren de groeiecho gehad en meneer zit onder gemiddeld waardoor we 1 oktober een extra groeiecho krijgen. Het kan ook komen doordat hij in dwars stuit ligt. Het is in ieder geval fijn dat we goed onder controle worden gehouden 

Hoi dames, 

Hoe gaat het hier. 
Wij hebben nu inmiddels een voorlopige verhuisdatum dus als er geen vertraging is kunnen we begin november eindelijk terug naar onze eigen woning. 
Kleine meid is lekker aanwezig in de buik en doet het goed, had de buik wel hoog zitten volgens de vk. 17 oktober nog een groeiecho. Mijn man heeft een halve dag vrij genomen en mijn zoon mogen we ook gewoon van school halen dus kunnen we met zijn 3en nog even spieken voor ze geboren wordt.
Kwaaltjes valken wel mee, last van de been, moe en af en toe maagzuur. Verder voel ik me prima. Oh ja nu inmiddels 30+2 zwanger op 3 december uitgeteld dus over 10 week is het ook alweer sinterklaas ?

Ik ben inmiddels 28+1 weken zwanger. Nog steeds geen last van kwaaltjes. Mijn gewicht begint nu langzaam te groeien, maar zit nog niet op het gewicht van voor de zwangerschap. Ik was in het eerste trimester flink afgevallen (ruim 8 kg) ik wist pas laat dat ik zwanger was en was bezig met afvallen door een gezonder eetpatroon. Sinds ik weet datik zwanger ben eet ik nog wel gezond maar lijn ik niet meer. De vk maakt zich ivm mijn gewicht geen zorgen.
Ik voel me nog steeds topfit! Mijn buik is inmiddels ook gegroeid en na 3 weken vakantie kwam ik terug (afgelopen maandag) en mijn collega's viel het nu ook echt op.
Hier moet het meubilair nog in de babykamer gezet worden. Inmiddels ook een ledikantje gekocht. 
Het geboortekaartje heb ik ontworpen maar nog geen lijst gemaakt wie er 1 moet krijgen.
17 oktober heb ik een groeiecho (30 weken). Tijdens de normale afspraken leek de baby netjes op schema te liggen. 
Al met al gaat het hier dus voorspoedig!

Fijn dat alles goed gaat. 
Hier vandaag 31 weken. De kleine lag de vorige keer 2 weken voor in de groei volgens de verloskundige. 
Volgende week weer controle... dan toch ook maar vragen naar een groei echo.

De datum komt nu toch wel steeds dichterbij.
Nog 2,5 week werken en dan lekker verlof.

@sylvestertje wat fijn dat het zo goed gaat.
Wij moeten ook nodig eens bezig met het geboortekaartje hihi, mijn man heeft zoiets van ach komt wel. 

@sylvia83 gaat hard hé. Ben zelf 31+2 nu over precies 2 maand uitgerekend.

Ik heb vrijdag een ongelukje met mijn zoon gehad waardoor ik mijn fietstuur in de buik kreeg. Gevolg halve dag in umcg gelegen aan de ctg, echo en bloedprikken. Alles was gelukkig goed. Ze was zodra ik aan de ctg lag behoorlijk druk en daarvoor voelde ik haar niet. Echo was ook goed, geen vruchtwater oid verloren en ze was al wat ingedaald. Wel verlies ik steeds slijm dus ben waarschijnlijk delen van de slijmprop aan het verliezen.
Ik heb al vanaf het begin het gevoel dat ze een paar dagen eerder komt dus ben benieuwd. 

Jeetje dat is schrikken!
Gelukkig doet de kleine het nog goed. En je zoontje?

Ik kom net vd huisarts. Voel me al een week niet lekker.  Koorts en verschrikkelijke hoofdpijn. Oorpijn en pijn aan me kaak... helaas dus voorhoofdholte ontsteking, heb nu een kuur gekregen. Hopelijk zakt de pijn nu snel weg.

Terug
Bovenaan