Uitgerekend december 2018

@Cloewja: Oh wat schrikken zeg! Gelukkig lijkt alles helemaal goed te gaan :) 
Ik vind dat de tijd maar vreselijk snel gaat, oktober is bij mij hardstikke vol gepland dus ik verwacht ook dat die om zal vliegen. 
Het besef begint hier nu eindelijk in te dalen dat ik echt een kindje ga krijgen. Ik vind het nog steeds een bijzonder raar idee en kan me er nog niet zo goed een voorstelling van maken hoe het zal zijn. Ik ben al wel 11 keer tante, dus je zou zeggen dat het niet zo moelijk zou moeten zijn om het me voor te stellen. 
@Sylvia83: hopelijk knap je snel op!

@sylvia beterschap.
@sylvestertje mijn zoon had nergens last van. Greep hem ook vast zodat ie niet viel. Tegelijk mijn voeten op de grond gezet waarbij ik mijn stuur los liet. Heel raar gegaan. Hij is wel zo hard tegen me aan geknald dat het ventiel los schoot.
Had ie nog mazzel ook want tante hield hem op dus dat was middageten bij de Mac, midgetgolfen, naar het bos, die heeft zich dus prima vermaakt. 

Bij mij begint de drukte eind oktober pfff nu al geen zin in. Kinderfeestje (gaan bowlen heb ik niets in huis haha), terug naar ons eigen huis begin november, 11 november wordt zoon 6 en sint Maarten, week erop komt sint aan op tv, de week daarop hier in ons stadje. En dan is het ook al bijna zover.
Hoop zo dat ze niet op 5 december komt

@Sylvia beterschap
@cloewja dat zal schrikken zijn geweest.
Hier schiet het ook op babykamer is sinds zaterdag helemaal klaar man lief moet alleen de box nog verven gaat hij het weekend doen.
Maandag een extra groei echo gehad omdat meneer twee weken geleden aan de onderkant van de groeiecho zat. Hij was goed gegroeid nog wel steeds in stuit ligging. Vandaag hiervoor een draai poging gehad maar helaas niet gelukt. Volgende week proberen ze het nog een keer.
We blijven positief en kunnen niet wachten tot de kleine man er is. Eerst nog even lekker met z’n tweeen genieten

Gister controle vk gehad.
Mijn buik zit op grootte van 34 week, en ben nu 31+4 dus aan de grote kant. Ze kon geen bijzonderheden voelen en hou ook geen vocht vast. Kleine meid lag gister met het hoofdje voor de uitgamg dus ze is er afgelopen week uitgeglipt haha.
Over 2 week weer een groeiecho 

Gisteren zijn mijn vliezen gebroken spontaan en sindsdien lig ik in het ziekenhuis en worden we goed in de gaten gehouden. Slapen gaat moeilijk. We gaan ervoor dat de kleine man nog een twee weken in de buik  blijft

Gisteren zijn mijn vliezen gebroken spontaan en sindsdien lig ik in het ziekenhuis en worden we goed in de gaten gehouden. Slapen gaat moeilijk. We gaan ervoor dat de kleine man nog een twee weken in de buik  blijft

Terug
Bovenaan