Uitgerekend december 2018

Hoi allemaal, 
leuk om alle berichtjes te lezen maar het zijn er aardig wat dus kan ik lang niet alles lezen. 
Ik ben inmiddels 23 weken zwanger van een jongen(mijn 1ste zwangerschap). Een hele mooie maar vooral ook spannende ervaring. Gelukkig was met de 20 weken echo alles goed. 
Ik vroeg mij af of er nog een fb groep is die nog leden toe laat want het lijkt mij erg leuk en waardevol om alles rondom het aanstaande moederschap te delen. 
Groetjes Leanne

Hoi Leanne,
Leuk om te lezen, ik ben ik ruim 23 weken zwanger inmiddels vam mijn 2e. Spannend he zo’n 1e zwangerschap?
Gaat alles goed? 
Volgens mij is de Facebookgroep nooit echt van de grond gekomen. Ik had er ook al eens naar gevraagd.
Groetjes Siska.

Hoi! 

Ik ben nieuw hier en 28 december uitgerekend van ons eerste kindje, nu ruim 20 weken (van een mannetje) :).

Zag toevallig de post van @Jendty: heel herkenbaar, die toiletfrustraties! Ik had dit ook en heb me op aanraden van de huisarts (met spoed) moeten laten testen op blaasontsteking. Dit omdat de klachten anders zijn dan wanneer je niet zwanger bent en ik er doorgaans ook al gevoeliger voor was voor mijn zwangerschap. Was niks aan de hand, maar ik moet het wel in de gaten blijven houden. Ik drink overigens ook erg veel, dus zo gek is het niet ;-). Nergens dus om je zorgen over te maken maar wellicht voor de zekerheid even urine laten testen! 

Fijne zwangerschap allemaal! :)

Liefs,
Chris

Hi @Babii

Sorry voor de late reactie, de 20 weken echo is gelukkig helemaal goed verlopen. Heel erg dankbaar en toch weer een mijlpaal! 

Ik ben op dit moment 21 weken zwanger, mijn man is kamperen met familie. De baby heeft besloten dat dit het moment is goed te laten merken dat ze er echt is. Elke avond voor het slapen maak ik haar wakker en praat ik wat tegen haar. Ze reageert dan door uitgebreid te bewegen. 
Het is toch wel echt een ervaring dat de baby reageert. Vandaag thuis gewerkt en toen liet ze zich ook goed gelden. Dat zorgde toch wel voor wat afleiding. Merk dat ik er nog wel echt mee bezig ben. 
Wat me verbaasd is hoe snel de tijd gaat. Zijn er anderen die dat ook zo ervaren? 
Tot nu toe geen enkele klacht gehad, dus prijs me gelukkig. Ook geen vreetbuien gehad. Ik hoop dat dat ook zo blijft. 

Hoi,
@Sylverstertje, wat bijzonder zeg! :) Ik ben momenteel ook 21 weken zwanger en hij is heel erg druk, mijn man kom hem zelfs al voelen, maar echt tegen hem praten doe ik (nog) niet. Thanks voor de tip.
Verbaast mij ook hoe snel het gaat, over de helft al. Heb het idee dat ik echt nét zwanger ben. Vooraf gedacht dat die 9 maanden zo lang zouden duren, maar niets is minder waar. Extra van genieten dus. 
Ik heb ook bijna geen klachten, op 28 toiletbezoekjes per dag na (geen blaasontsteking gelukkig..).  Sinds twee weken wel echt last van m'n rug, met name na een dag werken of 's nachts als ik tegelijkertijd nodig moet plassen. Meer die hier last van hebben? Of heeft iemand tips? 
Liefs!

Ik ben inmiddels 24 week zwanger en kan me niet voorstellen dat het over 16 week al begin december is.
Het gaat zo snel. 
Ons meisje laat zich goed merken, bijik, mijn man en haar grote broer. 
Mijn zoon praat ook regelmatig tegen de buik, hij wordt in nov 6 dus maakt alles heel bewust mee.

Ook onze 20 weken echo zag er gelukkig goed uit. Heel bijzonder om al die kleine orgaantjes te zien, dan zie je ook echt dat er iemand in je buik leeft. 
@Sylvestertje De tijd gaat inderdaad zo snel! 

Wanneer beginnen jullie aan de kamer en de inkopen?

Terug
Bovenaan