Uitgerekend december 2018

En ook hier voel ik hem dagelijks vooral in de avond erg actief zijn. Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus van buiten hebben we hem nog niet kunnen voelen. Ik ben nu 24 weken

Afgelopen maandag gtt gehad, dinsdag al mail van de vk dat alles goed was. Met erbij de uitslag wordt bij de volgende afspraak besproken. Zou niet weten waarom als het toch goed is.
19 september groeiecho en bespreken bevallingsplan.
Vorige keer had ik wel overal duidelijk antwoord op wat ik wil en niet wil. Nu heb ik meer zoiets van laat het maar over me heen komen gaat toch niet zoals ik zou willen. 
Wel er in gezet dat mijn man indien mogelijk de navelstreng doorknipt, ik wil proberen zonder pijnstilling en een uur na de bevalling ik mijn zoon erbij wil hebben voor er anderen komen zoals opa's oma's.

Wat zetten jullie erin?

Misschien handig te weten, de vorige keer ben ik met 39+4 ingeleid op mijn verzoek wat nadien maar goed was gezien hij 3 keer de navelstreng om zijn nek had en dus niet ademde. Ook kreeg ik qua pijnstilling een pompje. Hierdoor mocht ik niet in slaap vallen want dan werd mijn hartslag te laag en viel die van zoon helemaal weg. Zou ik dit moet vermelden mocht ik wel pijnstilling nodig hebben? 

Wij zijn ook aan het nadenken over het geboorteplan en wordt volgende week bij de hypnobirthing cursus besproken. Mijn man en ik zijn er uit dat hij tijdens de bevalling het eerste aanspreekpunt is en waar nodig is de beslissingen neemt.

Hallo ladies! 
Ik probeer nog echt alles te lezen, maar ben zo enthousiast dat ik alvast mijn post intik. Ook ik ben in december uitgerekend. De eerste nog wel! Momenteel dus 28 weken + 3 dagen zwanger. Van een meisje:) Leuk om verhalen, ervaringen en tips met elkaar te delen.. Dat is toch anders dan van/met mensen die niet tegelijk met je in verwachting zijn, toch?

Kwaaltjes begin ik (op m'n eerste trimester na) nu wel last van te krijgen. En dan met name de pijn in m'n (onder)rug, maagzuur en duizligheid. Heb dan ook een lage bloeddruk, dus ik weet waar het vandaan komt..

Beweegt jullie kleine ook zo bizar veel? Maar ECHT veel! Smorgens, smiddags, savonds, snachts... ik zou me echt zorgen maken als ik haar niet meer zoveel zou voelen, hoewel dat misschien niet eens nodig is. 

Jullie al een idee wanneer je het verlof in laat gaan? Geboorteplan heb ik zowaar in mn hoofd, maar nog niet opgeschreven.. Ga ik misschien vanavond even doen:) en babykamer? Hoe ver zijn jullie daarmee?

Liefs!

@miss jj
Wat leuk, zijn we dus bijna tegelijk uitgeteld. 
Hier ook een heel druk dametje in de buik. 
Gister was ze best rustig voor haar doen dus dan heb het gelijk goed in de gaten gehouden, nou dat heeft ze vandaag alweer ingehaald haha

Ik wou dat ik de babykamer al klaar had of kon doen, maar wij zitten ivm aardbevingsbestendig maken van ons huis in een wisselwoning tot half november. Gelukkig wordt alles in onze woning geverft zoals wij het willen dus is het dan alleen terug verhuizen en inrichten. 
Wel ben ik bezig met kleertjes en dekens wassen, dan heb ik dat klaar. En moet het ledikant nog weer opknappen. Heb mijn eigen ledikant nog en mijn zoon heeft daar ook in gelegen dus onze 2e spruit komt er ook in.

Vandaag groeiecho gehad. 
Heb een goed gevoed meisje hihi
Groeit hartstikke goed. 
Hoofd en buik bovengemiddelde lijn en benen op gemiddeld (vandaar ook goed gevoed) 
Door mijn eigen overgewicht mag ik met 34 week als ik wil nog een keer. Nou daar zeg ik geen nee tegen. Valt als goed is in de herfstvakantie hier dus dan kan zoonlief ook mee en mijn man is dan ook een dag vrij dus mooi zo plannen dat ze beide mee kunnen. 

Terug
Bovenaan