Uitgerekend december 2018

Gefeliciteerd Maartje!
Hopelijk mogen jullie over niet al te lange tijd thuis van elkaar genieten.

Cloewja
Fijn dat de kleine het wel goed doet!

Ik heb hier ook veel last van pijnlijke harde buiken, erg vervelend soms. Nog een weekje en dan eindelijk verlof. Ik kijk er wel naar uit!

Vandaag de laatste echo gehad. 
Ze zit nog steeds op bovenste lijntje en nu qua lengte ook. Dus wordt waarschijnlijk geen kleintje. Zo rond de 8 pond.
Ze zou nu volgens het lijntje zo'n 2500 gram zijn. En zou dan ook 2 weken voor lopen.
Ach we zien het wel. 
Ze is in ieder geval ingedaald. 
Ik heb slechte en goede dagen. Op de slechte denk ik echt haal haar er maar uit. Op de goede vind ik het nog wel ff prima 

Ik ben eind december uitgerekend. En vorige week gestopt met werken. En lijkt net alsof het nu ineens pas binnenkomt...ik word moeder! ik krijg een baby! supergaaf maar ook wel heel spannend ineens :)

Hallo dames.

Hoe is het met iedereen?
Vandaag 34+5, slapen jullie ook zo slecht?
Ik weet niet meer hoe Ik moet liggen vd rugpijn... En dan s nacht vaak ook nog kots misselijk...?

Gelukkig krijgen we er wat moois voor terug.

Ben vandaag 35 week.
Gaat redelijk, wordt wel steeds zwaarder merk ik. Nog een paar dagen dan mogen we terug naar ons eigen huis dus krijgen het nog druk en zoon wordt 6 over 2 week dus veel rust zit er niet in helaas. Gelukkig zijn kinderfeestje afgelopen vrijdag al gehad. Bewust eerder gepland en in de vakantie. Heb momenteel goede en slechte dagen dus is heel erg wisselend. Van mij mag ze komen maar is nog iets te vroeg dus we wachten nog maar ff af.
Slapen die ik ook slecht, heb veel last van bandenpijn dan. Vooral als ik me omdraai, dan trekt dat zo erg. Ga als mijn zoon naar school is altijd even weer liggen en slaap dan vaak nog wel 1-2 uurtjes. 

Pff klinkt ook zwaar. Fijn dat je straks weer naar je eigen huis mag.
Hier ook nog een verjaardag.  De middelste wordt volgende week 10.

Ik probeer ook regelmatig rust te pakken... Maar met een 2 jarige in huis gaat dat lastig... En tussen de middag even slapen wil hij 9 vd 10 keer niet.
Na me bericht vanmorgen flink overgegeven. Voor de zekerheid bij de verloskundige geweest. Ik heb uitdrogingsverschijnselen. .... Nu veel zien te drinken en woensdag weer op controle

Wat naar hoop dat je snel opknapt. Lukt het drinken een beetje?

Ik heb sinds gister ineens last van mijn gehemelte en bovenste voortanden. Tandarts had me vorige week al gewaarschuwd dat ik er last van kon krijgen gezien mijn tandvlees wat ontstoken was (is echt altijd zo als ik heen moet) maar dit is toch best vervelend.
Morgen laatste keer naar de fysio. Gelukkig valt de pijn de afgelopen 2 weken aardig mee. Donderdag weer naar de vk en vanaf dan iedere week controle. 

Terug
Bovenaan