Uitgerekend december 2018

Vandaag 35+3
Controle gehad, bloeddruk goed, hartslag van ons meisje goed en wat ik begreep ligt ze vast in het bekken. 
Vanaf nu iedere week op controle 

Sylvia83: Ook hier 34 wkn en slapen gaat zo moeizaam. Draaien en uit bed rollen nog moeizamer. Ik merk wel dat ik nu aan het aftakelen ben.
De laatste paar weekjes aftellen nu

Vandaag 36+2 weken en begin steeds meer druk beneden te voelen, ook slaap ik geen enkele nacht meer door. De bekkeninstabiliteit wordt ook alsmaar erger helaas, fysio masseert het elke week los maar helaas komt het steeds sneller terug. Donderdag heb ik de liggingsecho en hoop dat onze kleine man nog steeds goed ligt en eindelijk ingedaald is. Hoe gaat het met de nadere dames? Zijn jullie al klaar voor de komst van jullie kleine? Hier staat alles klaar en is het aftellen/wachten nu echt begonnen!

Vandaag 35+6, vanavond hebben we een liggings echo... ben benieuwd. 
Heb helaas nog steeds veel hoofdpijn en duizelig.. Tot spugen toe. Dus ben benieuwd vanavond. 
Babiie
Vervelend dat slapen he.... hopelijk kan je nog wat bij tanken.
Cloewja
Hoe gaat het met je tandvlees? Ik heb speciale mondspoelwater gehad vd tandarts! Werkte super. 

Hoi dames!
Ook ik ben in december uitgerekend. Nu 35+4. Ik heb al twee jongens van 3 en 1,5 jaar oud. Nu dus in verwachting van onze derde kindje en het geslacht is nog een verrassing! Super spannend. 
Merk wel dat het echt de laatste loodjes zijn. Bukken gaat niet echt lekker meer, vaak kramp in m'n kuiten en bovenbenen (au!). Slaap wel redelijk, gelukkig. 
Baby ligt nog in een stuitligging. Hele zwangerschap al. Volgende week vrijdag gaat de gynaecoloog proberen te draaien. Ivm een eerdere keizersnede gaat hij het maar 1x proberen. Ik heb nog wel veel vruchtwater en een drukke baby, dus heeeeel misschien draait beeb nog wel uit zichzelf goed. Ben bang van niet, maar hoop er stiekem toch op. Anders hoop ik maar dat de gynaecoloog het lukt! Anders moeten we gaan nadenken over een stuitbevalling of wederom een keizersnede... Neig nu nog naar een stuitbevalling. Vind het allemaal maar spannend, ondanks dat het de derde is.... 
Liefs! 

Oe spannend! Hopelijk draait de kleine nog vanzelf .

Ik moet straks naar het ziekenhuis voor een extra groeiecho.
Ik had dinsdag een echo gehad bij de verloskundige, daar bleek de kleine aan de kleine kant. Met 36 weken zat hij op 2380 gram. Verder heb ik nu echt veel last van me lage bloeddruk, die zakt steeds meer. 

@sylvia83
Fijn dat je nog een extra groeiecho krijgt. Ben benieuwd. Maar zo klein is dat toch niet? Lage bloeddruk is idd niet fijn. Heb het zelf ook maar begint nu langzaam aan wat hoger te worden. Zat vanmorgen op 116/60 wat voor mij al aan de hoge kant is.
@dellizous wat spannend, hoop dat beebje zich nog draait.

Hier ligt ze volledig ingedaald. Sinds maandag al last van voorweeën maar zet niet door. Ze mag van mij volgende week wel komen. Heb zondag mijn oudste nog jarig dus daarna mag het wel. 
Ben op dit moment gesloopt. Zoon heb ik gister uit school moeten halen omdat hij 'onhandelbaar' was. Thuis was ie de rust zelve dus zal door iets getriggert zijn. Hij kan sowieso niet met de woensdag/vrijdag juf dus hou mijn hart vast voor morgen. En dan nog die voorweeën erbij, energie is momenteel echt heel laag. 

Terug
Bovenaan