Ik ben vandaag 33 weken +3 dagen. Heb vandaag mijn laatste werkdag omdat ik komende maandag en dinsdag vrij heb genomen. Ik voel me nog kiplekker heb alleen last van pijnlijke handen. Zeer waarschijnlijk zwangerschapsgerelateerd carpaal tunnelsyndroom. Daarom ga ik nu ook 6 weken in plaats van 4 weken van tevoren met verlof.
Als ik jullie verhalen lees ben ik best blij met het verloop tot nu toe. Ik slaap gewoon goed, ben overdag niet moe en heb geen last van andere kwaaltjes.
Het emotionele besef dat er een baby aankomt is er nog niet helemaal. Hopelijk komt dat de komende weken. Wel ben ik al praktisch bezig geweest dus er is gewassen en in principe is alles al zo'n beetje in huis. Woensdag komt de kraamzorg voor een intakegesprek.
Ik heb overigens in mijn hoofd dat ze 2 weken te vroeg gaat komen. 20 november heb ik weer een groeiecho omdat ze iets onder de eerdere groeicurve van haar buikje zat. Wel zat ze nog gewoon op de normaalcurve. Ze gaan dus kijken of ze deze nieuwe lijn gaat volgen. Valt ze nog meer terug dan willen ze de controles verscherpen. Ze hebben 6 november ook de doorbloeding van navelstreng etc gecontroleerd maar die was keurig!
Ons dametje zat met die controle met de beentjes al op 34 weken. Dus waarschijnlijk wordt ze net als haar pappa en mamma niet echt klein.
Ik hoop op een voorspoedige laatste aantal weken en wens iedereen die eerder is uitgerekend een voorbeeldige bevalling toe.