Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe gaat het dames?
Ik ben nu 37+1, het is al een week aan het rommelen inmiddels, maar zet niet door.
Verjaardag van mijn zoon gehaald zondag dus nu mag ze wel komen.
Bedankt allemaal!
We zijn zelfs al lekker thuis. Meneertje doet het super?
Hij heeft zijn eerste gipjes gisteren gekregen, hij is sinds die tijd wel behoorlijk onrustig.
Controle weer gehad. Volgende week weer.
Het wil nog niet doorzetten.
Volgende week wordt ik ook doorgestuurd om te kijken of ze kunnen en willen inleiden. Ik ben lichamelijk namelijk helemaal op.
Bij de eerste was ik dit ook, en toen uiteindelijk wel ingeleid.
Wat leuk dat hier al baby's zijn geboren! Ik zit zelf in de novembergroep (39.1 zwanger vandaag), maar het zou ook nog december kunnen worden.... dus ik dacht: ik spiek hier even. Succes allemaal!
Hoi Allemaal,
Leuk de decembergroep gevonden.
Hoe voelen jullie je?
Wij verwachten ons 1e kindje en vandaag 37 weken zwanger. (7 December uitgerekend)
Begint nu toch allemaal wel spannend te worden!
We krijgen een jongetje en tot nu toe weinig zwangerschaps kwaaltjes. Erg benieuwd wanneer het allemaal gaat beginnen.
Ge nieten allemaal en succes!
Groetjes Maaike
Vandaag weer een controle bij de verloskundige, inmiddels 38+4weken en zijn geduldig af aan het wachten tot ons kleine mannetje zich meld. De nachten zijn behoorlijk gebroken en het rommelt zo nu en dan wel alleen zakt het steeds weer af.
Hoe gaat het met de rest van de mama's (to be)? Wat zijn jullie klachten en houden jullie het nog wat vol?
Hier rommelt het al bijna 3 week. Wordt de laatste nachten huilend wakker van de pijn. Elke beweging die ze maakt doet mij pijn. Ze heeft ook maar een klein beetje ruimte meer.
Controle was wel goed vanmorgen.
Maar wordt wel doorgestuurd, had dit bij mijn zoon namelijk ook. Dus wacht nu op telefoon van het ziekenhuis wanneer ik kan langskomen voor een gesprek. Vk verwachte niet dat ze heel moeilijk zouden doen maar ik moest wel op mijn strepen gaan staan.