Uitgerekend december 2018

@JasminaaB Inderdaad afwachten.. spannend hoor. Hoop dat deze uk dan wel indaald (of dat je bevalling begint met weeën ipv vliezen breken). Je bent nu 39 weken toch? Zit deze kleine al een weekje langer dan zijn broer/zus ;-) 
@cloewja Spannend zeg!! Bij jou is het dan echt al dicht bij. Ik denk elke keer: beeb kan nu komen of pas over 3,5 week. Ben nu 37+6. Ben bang dat het die 3,5 week wordt, haha. Ik heb bij die inleiding wel een ruggenprik gehad. Wauw, wat een verademing! Nu wil ik wel eerst zo'n pompje overwegen... Toch wat minder risico. 
Nou, ben benieuwd wanneer de kleine meid zich meldt. De eerste 2 cm heb je iig al in the pocket ;-). Hou je ons op de hoogte? :)

@Cloewja
Wat spannend! Binnen nu en 2 dagen heb je gewoon je kindje in je armen

@JasminaaB
Hopelijk daalt hij snel in. Wel goed dat je instructies gekregen hebt voor 't geval je vliezen eerst breken. Ik duim voor je.

@Delizzyous
Gelukkig is hij uit zichzelf gedraaid, dat scheelt weer. Je hebt 't er maar druk mee lees Ik, poeh. Gelukkig zijn dit de laatste loodjes. En inderdaad, ben ook erg benieuwd hoe hij eruit ziet.

Wat mezelf betreft is de versie helaas niet gelukt. Hij ligt nog in stuit. Ik ben nu 36+6 wkn en wordt met wk 39 ingepland voor 'n keizersnede. Ze gaan er vanuit dat hij niet meer uit zichzelf gaat draaien, gezien zijn grootte. Vanwege de combi stuitligging en grote baby, willen ze geen risico nemen met 'n stuitbevalling. 

Inmiddels 39+1 en dacht vrijdag nacht dat het door ging zetten.. helaas is het toch weer gestopt en sindsdien weer rustig. Vrijdag met 39+5 weer een controle, iig als de kleine tegen die tijd nog niet is gekomen. Hoe gaat het met de rest van de dames? 

Hoi mama’s

Vanmorgen om 10:36 uur bevallen van ons meisje genaamd Kensi.

Om 7 uur zijn mijn vliezen gebroken, daarna aan de weeenopwekkers. Met 3cm ontsluiting.

Zo’n 2 uurtjes later zat ik op 5cm. Voordat ik mocht persen heb ik meer dan een half uur lopen krijssen dat ik moest persen. Ik zat in een flinke weeën storm. Uiteindelijk gekeken en zat ik op 9cm.

Laatste cm is tijdens het persen weggedrukt door de vk. Geen scheurtje niets, dus zonder hechtingen erdoor gekomen 

Het was een bevalling van zo’n 3 en half uur. Heel snel dus, helemaal met inleiden. 

Volgens mijn man heb ik mij netjes gedragen (lees niemand uitgescholden) van binnen heb ik iedereen in de kamer vervloekt haha. 

We blijven nog een nachtje in het ziekenhuis, ze is met haar 3905 gram iets te zwaar en wordt voor iedere voeding op suiker geprikt. Ze waren net heel netjes. Blijft het zo dan mogen we morgenochtend naar huis. 

Oh ja ze is 51cm 

Gefliciteerd Cloewja!
Toch een novemberbaby geworden dus :)
Ik zit nog in spanning vanwege de komende controles. Het buikje week 2 keer af van de groeicurve. Morgen heb ik controle van de doorstroming van de placenta/navelstreng.
5 december weer een groeiecho, ik hoop zo dat alles goed is. Ik merk dat ik de dag voor de controle erg gespannen raak. Wish me luck! 

@sylvestertje succes, hoop dat alles nu goed is.
Heb altijd gezegt ze komt niet in december maar 25 november, ze kwam dus de 26e. Zat ik toch aardig in de buurt. 

Terug
Bovenaan