Uitgerekend december 2018

Hoi dames, 
Ik lees al een tijdje mee, maar nog nooit op een forum gereageerd. Leek me toch leuk om wel te doen! Je moet wat met al die tijd... 
Ik ben vandaag 38+3 en op 11 dec uitgerekend.
De status hier: Slaap al nachten niet meer, heb het zooo warm, zelfs met 17-18 graden in de slaapkamer. Van mezelf ben ik juist een koukleum, dus dat is echt een zwangerschapskwaal! Hebben jullie ook zo’n last van restless legs in bed? Ik weet me geen raad, lig maar te schoppen! 
De dagen gaan langzaam. Ik heb weinig puf om de deur uit te gaan, te lang zitten lukt niet meer, maar inmiddels voelen mijn heupen ook week aan van het liggen op mij zij. Soms verwar ik die zeurende pijn zelfs met rug(voor)weeen, haha.. wishful thinking! 
Ik vind het leuk om mee te lezen hoe het jullie vergaat en of er al baby’s geboren worden. Succes en sterkte allemaal met de laatste dagen/weken! 

Weer op controle geweest en ze hebben gevoeld of ik al ontsluiting had, de baarmoedermond was nog stug en zat nog naar achteren. Er was net 1cm ontsluiting, wel een kleine bloeding gehad door het toucheren. Inmiddels is de kleine wel eindelijk ingedaald dus dat is heel erg fijn! Zondag uitgerekend maar ben bang dat ik overtijd ga, we wachten rustig af wat er gaat gebeuren:)

Ik ben nu 36+3.. Ben er nog niet echt aan toe dus hoop dat ze nog lekker even blijft zitten. Ik heb wel het gevoel dat ik daarin een beetje eenzaam ben. Lees voornamelijk dat men niet kan wachten tot de baby komt. 
Gek genoeg slaap ik de laatste nachten echt heerlijk. Slaap 's ochtends ook uit. Wel merk ik dat ik niet zo lang achter elkaar kan staan. Ook heb ik last van een doof gevoel in mijn wijs- en middelvingers. Verder gelukkig geen klachten en pas nog in mijn normale winterjas.. :0

@Sylvestertje, je bent er niet alleen in hoor! Ik ben vandaag ook 36+3 en van mij mag het ook nog wel even een paar weekjes duren! En ik pas ook nog in mijn gewone winterjas, superfijn toch ;)
Ik heb ook net een weekje verlof, dus moet de rust ook nog even vinden denk ik.
Verder vind ik het wel extra spannend nu (het is mijn tweede kindje), omdat deze eigenwijs nog in stuit ligt. 
Ik overweeg wel een stuitbevalling, maar vind het wel spannend!
Succes iedereen met de laatste loodjes!

Gister op 1-12 een dag voor mijn uitgerekende datum bevallen van een prachtige zoon en broertje! Zijn naam is Sytze-Jan weegt 3345 en is 5cm lang!?

Gister op 1-12 een dag voor mijn uitgerekende datum bevallen van een prachtige zoon en broertje! Zijn naam is Sytze-Jan weegt 3345 en is 5cm lang!?

@JasminaaB Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad. 
@Cloewja fijn dat jullie zo snel naar huis mochten. Lekker gaan genieten nu van jullie dochter en zusje. 
Inmiddels ben ik nu 39+2. Ergens hoop ik niet dat de baby 5 december wil komen, maar ja, dat heb je niet helemaal voor het zeggen he. M'n schoonouders passen op maandagmiddag altijd op de jongens (3 en 1,5 jaar), zodat ik ff me time heb. Super fijn. Zegt ze ineens dat het wel lijkt alsof ik wederom veel vocht vast houd (m.n. in m'n benen). Ik vond het zelf al zo gek dat ik ruim 3kg in een week tijd aangekomen was.... Ik heb bij de eerste zwangerschapsvergiftiging gehad (hield echt enorm veel vocht vast, daar is dit niks bij), dus je bent toch extra alert dan. Daarnaast ook zon drukkend gevoel in m'n buik. Lijkt op een harde buik, maar is het niet en het is ook voornamelijk boven m'n navel zeg maar. Laatste tijd ook last van m'n ribben aan één kant. Niet alsof de baby schopt, maar meer alsof ie continu met z'n kont er tegenaan duwt ofzo. Echt een continue druk. Google is your friend... Or enemy. Dus ik dacht... Ga toch maar even de poli bellen (ben onder controle van de gyn). Bloeddruk was laatste normaal, maar heb het idee dat ie wel steeds iets hoger wordt. Is normaal denk? Vanavond mag ik even langs komen. Dan is m'n vriend thuis voor de kids. Checken ze m'n bloeddruk, eventueel bloed afnemen. Zal wsl niks zijn, but better safe then sorry, toch? Wat denken jullie dat het zal zijn? 

Terug
Bovenaan