@Dellizyous: ik ben nu 36 weken!
Vandaag gelukkig een geruststellende afspraak gehad. Alles wat gecontroleerd is was prima in orde. De placenta was gewoon goed, ook de doorbloeding in het hoofdje en navelstreng was prima.
De kleine is inmiddels ingedaald, dit had ik ook verwacht omdat ik wat steken in mijn onderbuik had. Mijn bloeddruk was dit keer ook goed.
Vanwege mijn ongerustheid ook een ctg gevraagd en je zult het altijd zien, ze was direct lekker druk. Zodra ik beweging voelde/zag op ctg daalde mijn eigen pols ook. Dus ik moet niet stressen en lekker gaan genieten.
Gelukkig had ik ook voldoende vruchtwater, dus eigenlijk geen aanwijzingen dat er iets mis is. Het is dus niet helemaal duidelijk waarom het buikje achterblijft. Maar volgens het ziekenhuis heeft ze het nog voldoende naar haar zin.
Op 5 december heb ik weer een groeiecho. Ben benieuwd of haar buikje dan wel wat verder gegroeid is?.
Zolang er niks geks gebeurd laten we haar zo lang mogelijk zitten. Mijn man is er ook nog niet helemaal aan toe
. Hij roept gekscherend dat het nog een half jaar duurt.
@cloewja: zo te horen verloopt het mooi soepel, dat is wel fijn zeg. Ik ben ook superbenieuwd hoe het bij ons gaat. Kan me er nog weinig voorstelling van maken hoe het is om een kindje te hebben.