Uitgerekend december 2018

@Cloewja Gefeliciteerd met jullie doxjtertje! Wat fijn dat het een voorspoedige (ingeleide) bevalling is geweest! Goede eerste nacht gehad in het ziekenhuis? Hopelijk mogen jullie vandaag weer naar huis! 
@Babiie Wat vervelend dat jullie kleine nog in stuit ligt en dat de versie nog niet gelukt is. Overwegen ze het niet om het nog een keer te proberen? Bij mijn eerste had ik een ks en het viel me alles (ook het herstel) erg mee. Krijg je een gentle sectio? Ik vond de bevalling met ks net zo bijzonder als de 'natuurlijke' bevalling :) wie weet verrast de kleine jullie nog!! 
@Sylvestertje succes met de controles!! Fijn dat ze het allemaal zo goed in de gaten houden. Komt vast goed. Hoeveel weken ben je nu? 
@JasminaaB Irritant hè als je denkt door gaat zetten en dat is niet zo.... Gaan ze vrijdag tijdens de controle nog strippen oid of wacht je rustig af?? 
Hier inmiddels 38+3. Einde komt toch wel in zicht, maar het gaat enerzijds wel langzaam allemaal (maar met m'n twee kids ook wel weer snel... Hmm..). Ik heb lekker van alles gepland met vrienden, dus een mooie volle week voor de boeg. Morgen lunchen met mam en daarna quality time met m'n oudste van 3 (gaan we naar de Sinterklaasshow in de schouwburg). Donderdag weer controle bij de gyn, oud collega komt een koppie doen en naar de kapper... Vrijdag lunchen met m'n schoonouders en 's avonds een filmpje kijken met een goede vriend. Zaterdag naar een casting met m'n zoon en misschien zwemmen en zondag Sinterklaas vieren, haha. Als ik niks doe, ga ik echt zitten wachten... Weet nog hoe irritant dat de vorige keer was (tot 41+1).. dus nu maar ff vollere weken inplannen, haha. Zal je zien dat hij of zij deze week komt ?. 
Hoe ervaren jullie die laatste weken? Zit je ook een beetje te wachten wanneer het nou begint of valt dat wel mee en plan je leuke dingen? 

@Delizzyous voor zover ik weet word ik vrijdag nog niet gestript, maar je weet nooit wat de verloskundige van plan is op het moment zelf? Hoop het aan de ene kant wel. Ben momenteel wel klaar met de kwaaltjes en klaar om onze kleine jongen te ontmoeten!

@dellizyous
Wij zijn vanmiddag thuis gekomen. 
Alle suikerwaardes waren goed de afgelopen 24 uur.
Hebben ook een goede nacht gehad. Ze eet goed, slaapt goed, poept en plast goed. Heerlijk tevreden meisje. 

@Dellizyous: ik ben nu 36 weken!
Vandaag gelukkig een geruststellende afspraak gehad. Alles wat gecontroleerd is was prima in orde. De placenta was gewoon goed, ook de doorbloeding in het hoofdje en navelstreng was prima.
De kleine is inmiddels ingedaald, dit had ik ook verwacht omdat ik wat steken in mijn onderbuik had. Mijn bloeddruk was dit keer ook goed.
Vanwege mijn ongerustheid ook een ctg gevraagd en je zult het altijd zien, ze was direct lekker druk. Zodra ik beweging voelde/zag op ctg daalde mijn eigen pols ook. Dus ik moet niet stressen en lekker gaan genieten.
Gelukkig had ik ook voldoende vruchtwater, dus eigenlijk geen aanwijzingen dat er iets mis is. Het is dus niet helemaal duidelijk waarom het buikje achterblijft. Maar volgens het ziekenhuis heeft ze het nog voldoende naar haar zin.
Op 5 december heb ik weer een groeiecho. Ben benieuwd of haar buikje dan wel wat verder gegroeid is?.
Zolang er niks geks gebeurd laten we haar zo lang mogelijk zitten. Mijn man is er ook nog niet helemaal aan toe :p. Hij roept gekscherend dat het nog een half jaar duurt. 
@cloewja: zo te horen verloopt het mooi soepel, dat is wel fijn zeg. Ik ben ook superbenieuwd hoe het bij ons gaat. Kan me er nog weinig voorstelling van maken hoe het is om een kindje te hebben. 

Inmiddels 39+4 en vanochtend werd ik wakker en moest ik rennen om bij de wc te komen, behoorlijke diarree te pakken.. zou dit een voorteken zijn dat de bevalling eraan komt? Ze zeggen dat het een teken is dat de bevalling eraan komt, en je lichaam zich op deze manier alvast "leeg" maakt zodat de baby makkelijker geboren kan worden. Hoe staan jullie er momenteel in?

Terug
Bovenaan