Uitgerekend december 2018

De bevalling is hartstikke goed en snel verlopen. Het begon rond 12 uur in de nacht en zijn om 5 uur naar het ziekenhuis gegaan, had toen 5 cm ontsluiting. Tot 7 cm veel gelachen en grapjes gemaakt met mijn vriend, daarna werd het zwaarder maar die 3cm heeft maar 30 minuten geduurd. Toen ik mocht gaan persen is de kleine na precies 15 minuten geboren! 12 uur in de middag waren we alweer lekker thuis, tot nu toe gaat alles hartstikke goed, hij heeft alleen wat last van krampjes maar dat is ook niet gek natuurlijk. 

@jasminaa gefeliciteerd. Ook een vlotte bevalling lees ik. Fijn dat jullie snel naar huis mochten.
@dellizyous ben benieuwd, hoop dat het niets is. 

@jasminaaa, gefeliciteerd, dat klinkt wel als een droombevalling!
@Delizzyous, is er nog wat uit de controle gekomen of viel het allemaal mee?
Ik heb vandaag mijn groeiecho om 2 uur. Hopelijk is de lijn van haar buikje nu weer aan het stijgen. Ik heb de laatste tijd minder gestresst en gedaan waar ik me goed bij voel. Dit omdat de controle van doorstroming navelstreng en dergelijke gewoon goed is/was.
Maak me nu iets meer zorgen, want wat als de groei tegenvalt? Word ik dan ingeleid, of wordt het een keizersnede? Ik heb het liefst dat ze blijft zitten tot ze er aan toe is. (en ik ook) 

Nou.. De baby was voorbeeldig. De groei was weer mooi aangetrokken ze waren in het ziekenhuis erg tevreden! Ook mijn bloeddruk was goed.
Dat betekent voor nu geen speciale afspraken meer, maar gewoon wekelijks controle en dus afwachten wanneer ze zich meldt :)
Voor mij is de druk nu echt van de ketel en ik ga dan ook van de komende tijd genieten. Ze laten me tot uiterlijk 41 weken doorlopen :).
Ik ben echt in een stralend humeur :D

@sylvestertje Fijn dat je nu echt kan gaan genieten en alles goed gaat!! Ben benieuwd wanneer je meisje zich meldt... 
Controle was gelukkig goed! Duurde wel weer een oneindigheid, maar goed. Kreeg wederom te horen dat ik een goed gevulde buik heb, haha, dus de baby zal geen kleintje zijn. Ben zo benieuwd. Morgen naar de gyn voor controle. Ga toch even vragen of ze down under kunnen kijken en me een status update kunnen geven ? overweeg toch om me te laten strippen, maar dat wil ik met haar overleggen... En het moet sowieso kunnen! Ik laat het jullie weten, hihi. 

Jasmina gefeliciteerd!
De andere dames, succes met echt de allerlaatste lootjes. Hopelijk kunnen jullie ook snel knuffelen met jullie kleintjes!

Vandaag was mij uitgerekende datum, die datum blijft toch hangen ?
Oliver is vandaag alweer 24 dagen.  De tijd vliegt. Helaas heeft hij beginnende te virus. We gaan nu 2x per dag langs de huisarts voor controle... als het verslechterd wordt hij opgenomen. 

Gefeliciteerd Jasmina! Nu lekker genieten ?@Sylvestertje, fijn dat de groei goed is! Ik had ook een aantal extra groeiecho’s, maar gelukkig ook goed! Het zal geen grote zijn, maar groeien kan later ook nog ?@Sylvia83, sterkte met de kleine man! Hopelijk knapt hij snel op! Wij hebben gister weer controle gehad bij de gyn. Hij ligt zoals verwacht nog steeds in stuit, maar de omstandigheden zijn goed voor een stuitbevalling, dus daar gaan we voor!Nu dus gewoon afwachten tot hij zich aandient ?Want als het niet vanzelf zou beginnen, moet het waarschijnlijk toch een ks worden, dus ik hoop echt dat hij uit zich zelf komt!

Terug
Bovenaan