Uitgerekend december 2018

Hier ook nog alles rustig. Maar ik ben ook morgen 38 weken, dus ik verwacht nog niet direct iets.
Grappig Sylvesterje, zijn we tegelijk uitgerekend ?
En nog wel op 1e kerstdag ?

@regenboogje-b Ja, zeker spannend.. M'n vriend vroeg al: moest je me niet wakker maken? Nee schat, maak je wel wakker als het echt zo ver is ? zo'n bevalling duurt nog lang genoeg, haha. Afgelopen nacht lag ons oudste zoontje tussen ons in. Bijna 40 graden koorts. Gelukkig toen geen voorweeeen oid ?. Die uk van jou nog steeds in stuit? 
@Sylvestertje Hier nog niks... 40+2. Met 40+5 weer naar de gynaecoloog (of nou ja, tot nu toe alleen nog maar de klinische verloskundige). Dan eventueel een strippoging. Twijfel of ik m'n vriend mee moet nemen of niet.... Bij jou dus ook nog niks? Misschien een kleine geruststelling dat maar bij 10% van de vrouwen de bevalling start met gebroken vliezen ?. Heb wel vuilniszakken in de auto liggen in het geval dat.. maar heb niet echt die angst. Als het zo is, is het zo. Sta ik straks met m'n boodschappen bij de kassa, plons, haha.. misschien denk ik er dan anders over ?. Hoe voel je je verder? 

@regenboogje, idd op dezelfde datum uitgerekend. Zelf hoop ik dat ze wat eerder komt en niet op kerst geboren wordt. Hier ook nog geen aanwijzingen.. Het is ook de eerste dus heb ook kans om over tijd te lopen natuurlijk. Wat is jouw hoop? Voor, op of na kerst? 
@Delizzyous, hier nog niks aan de hand. Voel me ook wel fit, alleen zo vreselijk nutteloos omdat eigenlijk alles wel klaar is. Je doet een keer een boodschapje, gaat op visite. Maar mocht niet meer echt poetsen oid. Ik verveel me erg snel als ik niks op de planning heb staan. 
Morgenvroeg weer een normale controle. :) 

@ Delizziyous, spannend zeg! Hopelijk zet het snel door, dat wachten is ook niks!
Hier de uk nog steeds in stuit inderdaad. En ook afwachten verder ?
@Sylvestertje, het maakt mij niet zoveel uit wanneer hij komt, maar ik hoop vooral dat hij uit zichzelf komt, anders wordt het toch een keizersnee.
Maar het wachten duurt lang dan he! Ik begin me ook al wel een beetje te vervelen, het enige uitstapje elke dag is een boodschap doen, maar ook dat gaat vetvelen ?

Hoi!
spannend he die laatste loodjes!
ik was 5 december uitgerekend.. aanstaande woensdag ben ik dus 41 weken? ben wel klaar hoor met het wachten. Wel al meer last van krampen en mijn hormonen schieten alle kanten op!
aanstaande woensdag weer naar het zh voor een ctg en echo.. ook word ik dan gestript als het goed is. Ben benieuwd wat dat opleverd! 

@JorienH Fijn he als je de 41 weken aantikt (not!). Houd je ons op de hoogte? Ben wel benieuwd of het strippen bij jou effect heeft. Heb je al iets van ontsluiting of weet je dat nog niet? 
Wachten duurt llaaaaannngg.. ;-) 

@JorienH Fijn he als je de 41 weken aantikt (not!). Houd je ons op de hoogte? Ben wel benieuwd of het strippen bij jou effect heeft. Heb je al iets van ontsluiting of weet je dat nog niet? 
Wachten duurt llaaaaannngg.. ;-) 

Vervelend dat ze bij jullie zo op zich laten wachten Jorienh en Delizzyous! 
Alles nog rustig, of zijn er al tekenen dat het gaat beginnen?
Kan me zo voorstellen dat het wachten NA de uitgerekende datum nog langer duurt! 
Hier nog (hopelijk) nog maar 2 weekjes ?

Terug
Bovenaan