Uitgerekend december 2018

@Regenboogje-B Nope, helaas gebeurt hier nog vrij weinig op af en toe wat harde buiken en krampen na. Vandaag 40+4. Morgen naar de klinische verloskundige of gynaecoloog (altijd weer een verrassing, sinds week 35 elke week een ander). Bij de vorige afspraak had ze vast genoteerd dat ik wel open sta voor een strippoging. Ben erg benieuwd of ik al cm ontsluiting heb of dat alles nog dicht zit... Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar is wel lastig, haha. Hoe gaat het met jou? 

@ Delizzyous, vervelend zeg! Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid en hopen dat de strippoging dan effectief is! Ik snap dat je er wel klaar mee bent!
Hier ook alles nog goed en rustig. Kwestie van mezelf proberen te vermaken en afwachten ?

Hi meiden, Hier even een update. Vandaag (40+5) dus bij de verloskundige geweest. Ik heb een ruime cm ontsluiting en ze heeft me kunnen strippen. Voor maandag (dan ben ik 41+2) heb ik een afspraak staan om eventueel een ballonnetje te laten plaatsen als dat nog nodig is. Wellicht heb ik dan al voldoende ontsluiting voor een eventuele inleiding de volgende dag.... Als ik wil zou ik me (ipv het ballonnetje plaatsen wat dan niet nodig is) nog een keer kunnen laten strippen om de bevalling op gang te helpen, maar zelf ziet ze het niet zitten super vaak (zeg in totaal 4x) te gaan strippen, aangezien ik een keizersnede heb gehad bij mijn oudste. Ik heb gevraagd of het ook mogelijk is (de volgende dag bij het inleiden) om dan alleen de vliezen te breken en niet gelijk aan de weeen opwekkers te gaan. Volgens haar kon ik dat prima vragen! Dan krijgt m'n lichaam evengoed nog de kans om zelf te beginnen. Heb niet echt het idee dat het strippen effect gaat hebben. Vriend lief kon thuis werken en hij heeft net mij lekker serie op de bank gekeken (hoezo thuis werken, haha). Onze jongens zijn naar het kdv. Heb wel wat krampen, harde buiken, maar meer ook niet. Ze dacht zelf ook dat de bevalling niet op gang zou gaan komen, omdat de baby nog niet vast in mijn bekken ligt. Toch hoop ik dat vanavond de weeën inzetten en dat we morgen ons prinses(je) in onze armen mogen houden. Anders vind ik dinsdag 18-12-2018 ook wel een mooie datum, hihi. Bij jullie nog updates? 

@jorienh en @delizzyous, hopelijk komt het voor jullie beiden snel op gang. Kan me voorstellen dat je het wachten wel zat bent. Ik hoop zelf dat ik niet over tijd loop. Mijn moeder kreeg haar eerste 2 weken te vroeg. Ben benieuwd of het vanzelf op gang gaat komen.Vandaag wel wat harde buiken en vannacht was ik wat misselijk. En mijn lichaam maakt zich vast wat leeg.Vandaag ook wel nesteldrang. Heb opgeruimd, koelkast schoongemaakt en was opgevouwen. Ook hadden we de vriezer ontdooid en nu weer lekker vol met voorraad.Morgen nog een bruiloft. Daar wil ik wel graag naartoe.  

Jemig spannend he die laatste loodjes! Ik ben vandaag 41+1. Verloskundige heeft gisteren gestript maar op bruinverlies na geen krampen gehad. Morgenvroeg weer een nieuwe strippoging. Mocht dat niet werken ga ik vragen om een inleiding. Het is wel genoeg geweest zo haha

Spannend meiden! Hopelijk zijn de strippogingen efectief en komt het snel op gang!Hier alles nog rustig, nog niet eens krampen of harde buiken ofzo, dus ik verwacht voorlopig nog niks!

Spannend damesSucces. Hier is de kleine meid alweer 2 en half week en groeit als kool.Maandag zat ze op 4kg dus bijna 100 gram zwaarder dan geboorte gewicht. 

@JorienH En... Is het strippen gelukt? Ben je inmiddels bevallen?@Cloewja Jeetje wat gaat de tijd snel! Wat fijn dat je meisje het zo goed doet. Trotse mamma zeker? ;-) Vandaag ben ik 41 weken. Gisteren had ik om de 10min weeën. Denk dat het overdag al startte (we waren even naar een kerstshow in een tuincentrum), maar 's avonds ging ik het maar es ff timen. Onder de douche gegaan en vervolgens naar bed met een kruik. Redelijk kunnen slapen, werd wel regelmatig wakker, dus weet nou niet of er regelmaat in is blijven zitten. Vanmorgen was onze oudste om 6.10u al wakker (jeej..). M'n vriend ging er uit, maar was zelf eigenlijk ook wel wakker. Weer om de 10min (en soms iets meer min) krampen. Ietsje feller dan gisteren lijkt het, maar nog prima te doen. Voel het nu ook in m'n onderrug, daar word ik wat minder blij van. Ben zo benieuwd of het door zet! M'n beste vriendin haar dochter viert vandaag haar verjaardag. Zit in dubio of ik straks (is vanaf 11) ff zal gaan. Wel een goede afleiding denk ik, haha. Keep you posted! ?

Terug
Bovenaan