Hi meiden, Hier even een update. Vandaag (40+5) dus bij de verloskundige geweest. Ik heb een ruime cm ontsluiting en ze heeft me kunnen strippen. Voor maandag (dan ben ik 41+2) heb ik een afspraak staan om eventueel een ballonnetje te laten plaatsen als dat nog nodig is. Wellicht heb ik dan al voldoende ontsluiting voor een eventuele inleiding de volgende dag.... Als ik wil zou ik me (ipv het ballonnetje plaatsen wat dan niet nodig is) nog een keer kunnen laten strippen om de bevalling op gang te helpen, maar zelf ziet ze het niet zitten super vaak (zeg in totaal 4x) te gaan strippen, aangezien ik een keizersnede heb gehad bij mijn oudste. Ik heb gevraagd of het ook mogelijk is (de volgende dag bij het inleiden) om dan alleen de vliezen te breken en niet gelijk aan de weeen opwekkers te gaan. Volgens haar kon ik dat prima vragen! Dan krijgt m'n lichaam evengoed nog de kans om zelf te beginnen. Heb niet echt het idee dat het strippen effect gaat hebben. Vriend lief kon thuis werken en hij heeft net mij lekker serie op de bank gekeken (hoezo thuis werken, haha). Onze jongens zijn naar het kdv. Heb wel wat krampen, harde buiken, maar meer ook niet. Ze dacht zelf ook dat de bevalling niet op gang zou gaan komen, omdat de baby nog niet vast in mijn bekken ligt. Toch hoop ik dat vanavond de weeën inzetten en dat we morgen ons prinses(je) in onze armen mogen houden. Anders vind ik dinsdag 18-12-2018 ook wel een mooie datum, hihi. Bij jullie nog updates?