Uitgerekend december 2021

Ah vandaar haha. Ja deze verloskundige zit bij mij in dezelfde wijk. Erg handig en de website sprak ons erg aan. Vandaar deze keuze.
Ik heb 29 april een vroege echo, en op 20 mei de termijnecho. Dus blij dat het kon?

Fijn Alyda!
Ze hebben bij mij gewoon meteen een vroege echo ingepland zonder er naar te vragen.
Maar fijn dat je ook al eerder terecht kunt!

Ik ben net naar de tandarts geweest en mijn verstandskies moet eruit. Ze wil dit pas na de zwangerschap doen, zo fijn! Hoef ik me niet druk te maken over verdovingen e.d. ☺️

Hoi allemaal, wat leuk om te lezen dat er zoveel mensen het geluk mogen hebben om in december een klein wondertje te mogen verwelkomen! ? ik had op 31 maart een positieve zwangerschapstest in handen bij onze 3de IUI poging, wat een blijdschap!!! 20 april hebben wij onze eerste echo, helaas mag de partner er niet bij zijn, dus dat wordt via FaceTime. Wij hebben het de familie (ouders/broers/zussen) dit paasweekend verteld omdat ze ook wisten dat we hiermee bezig waren. Verder (nog) geen kwaaltjes op wat vermoeidheid na. Leuk om elkaar allemaal zo op de hoogte te houden ?

Zwanger Yes, de echo is bij de kliniek waar we ook de IUI behandeling hebben, partners mogen daar niet binnen. Ook bij behandelingen niet ivm Corona. Heeeel jammer, maar daardoor is alles wel door kunnen gaan houden we maar in gedachte. Als alles 20 april goed is krijgen we doorverwijzing voor een verloskundige praktijk. Hopelijk mag hij dan wel mee ? het vertellen was super!! Zo’n onwerkelijk idee, maar fantastisch gevoel haha!

Heeft iemand zich al aangemeld bij moeders voor moeders? Ik wil dat uiteindelijk wel doen, maar weet niet wanneer je dat doet. Volgens mij kan het vanaf 6 weken. Of beter te wachten tot eerste echo en zal verloskundige of gynaecoloog dan ook meer informatie geven? 
Wie heeft hier ervaring mee? ?

Je kan je gewoon aanmelden Emma, en dan moet je een test doen en mag je inderdaad met 6 weken starten tot 16 weken. Mijn verloskundige noemde het 1 keer op, bij het aanmelden in de mail, en verder nooit meer. Maar aanmelden kan gewoon meteen!

Terug
Bovenaan