Uitgerekend december 2021

Bij mij mag mn vriend gewoon mee gelukkig, mits die geen klachten heeft en we 1 huishouden vormen. Moet hem wel zelf betalen, geen medische noodzaak en niet op aanraden van de verloskundige. Maar die 35 euro heb ik er met alle liefde voor over?
Gelukkig ook echo's in de avond, maakt het qua werk wat makkelijker voor ons beide

Ah ja precies, erg fijn!
Hier mag mijn man inderdaad ook mee (met kapje en zonder klachten uiteraard). 
En logisch, wat is nou 35 euro op een mensenleven ;). En geeft mogelijk zo veel rust!

Ja denk echt dat het behoorlijk wat rust gaat geven. Ik geloof het inmiddels echt wel, en de vermoeidheid is vol aanwezig. Maar toch, als je die kleine smurf voor het eerst ziet wordt het pas echt ofzo?‍♀️

Gefeliciteerd!!! ? ik had op mijn nod 2 april de test gedaan omdat ik me afvroeg waar mijn menstruatie bleef in de middag. Die was wel gelijk knalpositief. De dag erna clear blue gehaald en die gaf 2-3 weken aan. Iedereen
maakt het anders aan dus een licht streepje of een dikke streep zegt niet zo heel erg veel.

Hii allemaal en gefeliciteerd iedereen ?
Hier 5 april een positieve test!! Helemaal gelukkig!!
Afgelopen januari miskraam gehad, en 2 keer ong geworden, en nu alweer zwanger!!
Wordt ons eerste kindje! Zo spannend allemaal ?
29 april de eerste echo gepland staan:) en hebben het vanavond aan mijn ouders verteld, ik kan niet zo lang wachten hoor!

Terug
Bovenaan