Uitgerekend december 2021

Dankjewel voor de informatie Zwanger yes. Ik wacht nog even de eerste echo af en meld me dan aan voor moeders voor moeders. ?
Nog 7 nachtjes, kan bijna niet meer wachten! Al zijn achteraf die 2,5 week ook snel gegaan. Maar dat is achteraf altijd haha. 

Hoe vergaat het jullie?

Emma ik moet nog 10 nachtjes wachten!

Duurt wel lang hoor haha. Ik merk dat ik bang ben op misselijk/ziek enzo te worden en daardoor niet meer te kunnen werken de komende tijd (gebeurd zoveel om me heen).
Dus als ik savonds in bed lig en de dag gewoon goed door ben gekomen ben ik helemaal opgelucht haha

Ik ben wel meer moe sinds 2 dagen merk ik, op dagen dat ik vrij ben doe ik vaak een dutje op de bank in de middag. Ik ben ook sneller misselijk maar als ik dan wat kleins eet is het gelukkig snel weg. En ook mijn borsten doen enorm pijn ?

Ah ja, gebeurt dat veel? En hoe lang kunnen ze dan niet werken? Ahja dan snap ik dat je blij bent als je de dag goed doorkomt!  Bij mij komt de misselijkheid ook nu.. maar idd met wat eten is het weer weg. Maar nu eet ik daardoor veel meer op een dag haha. Even mijn balans in vinden. En idd pijnlijke borsten. Net gaf mijn man mij een dikke knuffel, auchhh! ? 

Marieke en Valentina, ook jullie gefeliciteerd!! Geniet ervan!

Emma, ik wil mij inderdaad ook aanmelden voor de moeders voor moeders, en kwam er inderdaad ook niet aan uit. 20 april hebben we een echo, daar meld ik mezelf aan. Is toch meer ‘zekerheid’ haha

Hier nog weinig kwaaltjes, voel mijn borsten iets en ben einde dag wat moe. Eerste dagen wel wat bruin bloedverlies gehad, maar dat is gelukkig weg getrokken! Ben nu 5 weken en 2 dagen volgens alle apps. Misschien komen de klachten later!

Deden jullie hiervoor aan sport en hoe doen jullie dat nu? Ben nog erg zoekende of het mag/kan..

Sowieso mag je tot 12 weken gewoon sporten, want dan zit je baarmoeder achter je schaambot. En volgens mij daarna beter geen balsporten en echt goed luisteren naar je lichaam. En proberen vanwege diastase niet je buik te trainen. Maar ik sport niet :p ik fiets gewoon.

Haha ja had ik ook gelezen! Ik wandel elke dag in mijn lunchpauze tussen de 15/30 minuten. En ook doe ik aan krachttraining thuis 2 a 3 keer in de week. Vorige week nog fanatiek 2 keer gedaan. Toen een positieve test en ineens word je toch voorzichtig en onzeker en heb ik van de week 1 keer kort heel rustig wat gedaan haha

Terug
Bovenaan