Uitgerekend december 2021

Ik heb dagelijks die onzekerheid. Lucht heb ik ook veel hahah. En de hele dag een beetje misselijk, gisteravond ineens kokhalzen in bed. Misselijkheid vind ik echt zo vervelend kam daar slecht mee dealen. Geen trek meer in brood alleen al als ik eraan denk word ik misselijk. Ieuwww

Haha Mariska, precies dat heb ik bij vlees :p. En juist behoefte aan frisse dingen als karnemelk en fruit wat lekker koud is

Ik ook hier met zuurdesembrood. Normaal eet ik dat super graag en nu bah... en mijn geur is in het algemeen gewoon veel scherper. Als iets te fel ruikt kan ik al overstag gaan...
En gekke is, als ik nog niet gegeten heb, is het veel erger dan als ik al iets in men maag heb. 
Ik heb nu standaard een potje met stukjes wortel in de frigo staan en blauw bessen ;-)

Doet me goed meiden, dat ik hierin niet alleen sta? zou blij zijn als we over 2 weken het minimensje bewonderd hebben?
Ik heb niet veel kwaaltjes, alleen intens moe vanaf halverwege de middag. En blijkbaar lust het minimens geen koffie helaas. Moet zeggen dat ik wel echt heeel slecht kan focussen, waar ik in mn werk nu al wel tegenaan loop. Vandaar ook besloten om het komende week al te vertellen, zodat men weet wat er aan de hand is en waar t aan ligt

Zwanger yes wat fijn om te horen zeg! Ondanks je buikpijn, dat is natuurlijk wel heel vervelend nu

Ik ben zoo misselijk, het wordt met de dag erger. Regelmatig eten helpt ook bijna niet meer. Ga morgen maar even op pad voor gembercapsules en druppels. Hopelijk werkt dat wel een beetje

Emma ik werk gelukkig parttime dus probeer het wel vol te houden. Vroeg naar bed en genoeg rusten op de dagen dat ik vrij ben.
Wil het op het werk eigenlijk pas vertellen in week 12, maar als het eerder moet dan maar eerder!

Ga vandaag dus maar even wat dingetjes halen bij de drogist en hopelijk helpt dat een beetje!
Ik las al vanalles over gembercapsules en homeopathische druppeltjes die je gewoon mag pakken tijdens de zwangerschap

Terug
Bovenaan