Uitgerekend december 2021

Ai.... hopelijk werken de capsules en druppeltjes! En wordt je iets minder misselijk. En hopelijk maandag (toch?) een mooie echo. Dan weet en zie je ook waar je het voor doet hè ?

Ai.... hopelijk werken de capsules en druppeltjes! En wordt je iets minder misselijk. En hopelijk maandag (toch?) een mooie echo. Dan weet en zie je ook waar je het voor doet hè ?

Veel bekende namen! 
Ik voeg me ook graag toe. Ik ben 6 december (volgens planning) uitgerekend. 
Momenteel ruim 6 weken zwanger.

Iemand tips?
Ik ben misselijk de hele dag. Spugen doe ik eigenlijk nooit. Dus soms denk ik, spuug nou maar. Dan is het over. 
Waar ze zeggen eten doet het goed. Gaat hij bij mij met avondeten vaak mis. Wordt ik nog misselijker. 

Dusss iemand tips? 

Hi kimmiex wat vervelend zeg al die misselijkheid. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee aangezien ik in 5 weken 3x 5 min misselijk ben geweest denk ik. Maar misschien helpt het om kleinere beetjes te eten over de avond? Ipv wat meer in een keer? Ik weet het ook niet hoor.
Hoop dat het snel beter gaat. Maar wel leuk dat je in deze groep zit? gefeliciteerd!

Kimmie ik ben ook sinds een week heel misselijk.
Ben sinds gisterenmiddag begonnen met gembercapsules, had gisteren niet echt het idee dat het werkte maar probeer het vandaag ook gewoon nog even.
Daarnaast heb ik Nux Vomica d4 bested. Dit zijn homeopatische druppeltjes en die zouden ook moeten helpen. Hopelijk komt dat vandaag binnen.
Je kunt ook je verloskundige of huisarts vragen of die iets voor willen schrijven natuurlijk. Ik probeer dit eerst uit en als het niet werkt dan vraag ik maandag aan de verloskundige of zij iets weet!

Daarnaast eet ik sochtends een cracker of cracotte voordat ik opsta en eet ik elk uur wel iets kleins. Dat helpt wel goed.
Een blikje cola wil bij mij ook wel helpen maar wil niet teveel cafeïne drinken dus dat is niet echt iets wat ik constant kan/wil pakken

Spannend Myrthe, maandag eerste echo! Vast en zeker zin in. 
Ik ben een week na jou aan de beurt  

Hopelijk gaan de druppels wel werken voor je. Hele dag misselijk is gewoon lastig te doen. 
Voor degene die het niet hebben. Het voelt bij mij als een flinke kater misselijkheid. Met continu het idee dat je moet overgeven. Maar het niet kan. 

Ik spuug het liever uit en weer door. Nu blijf je er in hangen. Helaas. 
Cola snap ik inderdaad. Kan wat helpen. Kom er alleen liever helemaal niet aan. 
Wil sowieso de eerste 8/10 weken een hele goede basis leggen zonder veel suikers ed. 
Ga kleine beetjes maar eens wat meer proberen. Doe ik al veel. Maar misschien in wat kleinere hoeveel heden eten.
En denk eraan om groentesoep te maken. Krijg ik iig iets binnen als het vaste eten echt niet gaat.

Succes dames!!!
Wanneer gaan jullie het nieuws aan iedereen vertellen? 

Kimmie dat had ik in het begin inderdaad ook, gewoon lekker gezond eten maar merk dat ik toch suikers nodig heb om de misselijkheid wat minder te laten worden.
Dus heb gisteren toch wat crackers met suikers gekocht en versgeperste sappen.
Ik drink normaal nooit frisdrank en koffie maar nu dus af en toe wel cola.

We willen het na de eerste echo wel al aan onze ouders vertellen. Die nodigen we uit op bezoek en dan bied ik ze een taartje aan, maar krijgen ze van ons beschuit met muisjes op een bordje.
De rest vertellen we denk ik later, misschien denk ik hier maandag anders over hoor haha! Ligt er ook een beetje aan of de misselijkheid zakt of erger gaat worden dat ik het misschien wel al moet vertellen op het werk e.d.

Terug
Bovenaan