Uitgerekend december 2021

Ik heb vandaag de eerst echo gehad, zoals het nu lijkt 7dec uitgerekend en dus 6w3d zwanger van de eerst. Gelukkig al een kloppend hartje kunnen zien. Ik dacht zelf dat ik 7w4d zwanger zou zijn, het maakte dan wel een beetje onzeker dat ik ineens een week minder ver ben. Hebben meer mensen dit gehad?

Hier ook 11 december uitgerekend!! Eerste echo op 29 april! Super spannend! In januari een miskraam gehad met 6 weken.. maar ik blijf positief! ?

Hey!
Ik had eergisteren positieve test. Uitgerekende datum ligt rond 20 december.
Totaal onverwachts, nu krap 2 maanden gestopt met de pil om alvast te 'ontpillen'. Gaan over maandje trouwen en nog druk met klussen dus wilde nog niet gelijk beginnen met proberen nu. Maar 1 keer zonder condoom seks gehad, maar ik dacht ach..na jaren pil slikken en ik ben al bijna 34 jaar..dat is vast niet in 1 keer raak...maar wel dus ;)
Na de schrik en stress ben ik er natuurlijk harstikke blij mee!

He meiden,
Ik heb ook zojuist een positieve test in handen. 20 december staat nu als uitgerekende datum.
Ik vind het ontzettend spannend want mijn dochter is vandaag 8 maanden. We zijn het maar gaan proberen, omdat de vorige keer een jaar duurde en ja hoor nu in 1x raak haha.
Ben zo benieuwd!
En gefeliciteerd allemaal :) 

Oké dames ik schiet nu even totaal de stress in..
Gister weer zo'n gevoel van onzekerheid, had een heel klein iets bruin in mn afscheiding. Tegen mn vriend gezegd, ik haal wel gewoon een test want dat maakt me wat rustiger. Rest van de avond heel chill, rustig aan en het kunnen loslaten.
Maaarr nu doe ik vanmorgen een test, weer clear blue en ochtendurine. Geeft ie aan niet zwanger..

Ik ben nu totaal in de war..

Terug
Bovenaan