Uitgerekend december 2021

Alyda jeetje dat is zeker heel erg schrikken! Hoever zou je zwanger zijn nu ?
Had je tussen door al vaker een test extra gedaan? En was je streepje in het begin goed aanwezig ? 

Chantal, morgen 7 weken. Heb 31 maart een clear blue digital gedaan, daarna niet weer. Vanmorgen zelfde test, ook ochtendurine en dus uitslag niet zwanger.
Net met de verloskundige gebeld, gaf aan dat er niks over te zeggen is nu. Gezien ik geen bloedverlies of pijn heb kan het zijn dat de test gewoon en verkeerde test is, dat het een clear blue is wil nog niet zeggen dat die geen fouten maken.
Proberen gewoon kalm te blijven, eventueel nog een test te doen als ik daar rustig van word, en maandag even opnieuw contact.
Kreeg nog wel de vraag waarom moest je nou nog een keer testen haha

Jawel, ben iig weer gekalmeerd. Als het wel fout gaat heb ik daar totaal geen invloed op. Hoe cru het ook klinkt, maar dan mag het gewoon niet zo zijn dit keer. Ongetwijfeld ben ik er kapot van als het gebeurd, maar we wachten het maar gewoon af.
Mag maandag bellen voor een echo op indicatie van de verloskundige, denk dit weekend daar even over na nog, heb 29 april 1 staan. Mogelijk wacht ik die gewoon af, maar dat hangt er ook vanaf wat mn vriend wil.

Tsjonge Alyda, vervelend hoor. Wel fijn dat de verloskundige nog wat voor je kan betekenen in de zin van een echo en nog wat geruststellende woorden. 

Poeh wat schrikken alyda! Ik dacht vorige week ook van oh, ik heb nog een test doen, laat ik die doen om te kijken of de aantal weken inderdaad opgelopen zijn. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan en blijkt dus dat je daar alleen maar onzekerder van kunt worden ☹️.
Wel fijn dat de verloskundige je iets heeft kunnen kalmeren en dat je misschien terecht kunt voor een eerdere echo als je dit toch graag wilt.
Vervelend hè die onzekerheid ☹️

LindaaS volgens mij heeft dat ook te maken met je innesteling enzo toch? Bij de ene gaat dat sneller dan bij de ander.
En ligt ook aan je eisprong natuurlijk. Volgens mij heb ik een late eisprong dus verbaasd me niks als ik ook minder ver ben dan dat ik dacht.

Geloof niet dat je je daar druk over hoeft te maken hoor!

Terug
Bovenaan