Uitgerekend december 2021

Stradolia schreef:
Wat gezellig! Ik doe mee ?
Had gister mijn NOD, vandaag positieve CB test! Helemaal gelukkig, eerste kindje, eerste ronde en meteen raak!
Volgens de app 5 december uitgerekend ?Stradolia, wat leuk, gefeliciteerd! Hier precies hetzelfde ? Misschien heeft Sinterklaas dus een speciaal cadeautje voor ons.

Hallo, 
Bij deze kan ik mij ook melden datum is 2 december. 
Dit wordt mijn tweede kindje er zal ongeveer 2 jaar tussen zitten. 
Ben echt benieuwd naar de eerste echo die zal op 20 april plaatsvinden. 
Ik voel mij veel beter dan bij de eerste zwangerschap soms vraag ik mij af of het echt zo is, maar de testen zijn heel duidelijk 

Mamavanjou ook Gefeliciteerd en welkom. Lekker dat je je beter voelt. Misschien nu het andere geslacht ;). Of het begint later.. elke zwangerschap is anders zeggen ze altijd :) ?

Dank je wel zwanger Yes 
Ik had bij mij vorige zwangerschap heel erg last van buikkrampen alsof ik elk moment ongesteld kon worden en rugpijn pff 
Nu wil ik het ook anders aanpakken zoals oefeningen doen en gezonder eten. 
heb jij al kwaaltjes 

Wat goed om gezond te leven tijdens de zwangerschap! Mooi voornemen!
Ik herken dat wel, het gevoel dat je ongesteld moet gaan worden. Maar nu ben ik echt vooral meer vermoeid dan normaal. En ik 'voel' m'n onderbuik lijkt het een beetje. 
Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat. Rond week 7 begon bij de zwangerschappen van mijn twee kinderen de misselijkheid.. en nu ben ik natuurlijk echt nog zo pril zwanger... 

Hey! Ik wil me ook graag aanmelden hier! Leuk @zwanger yes om jou nu hier tegen te komen! Gefeliciteerd!
Ik ben nu 5+2 weken zwanger van ons eerste kindje (zo gek om dat hier écht te zeggen). Dus volgens mijn eigen berekening 2 december uitgerekend. Heb vrijdag 16 april de eerste echo. Hopelijk dan een mooi kloppend hartje. Maar pfoe.. het liefst wil ik de klok 2 weken vooruit zetten. Hoe komen jullie deze spannende weken door? ?

Enne ook hier buikkrampen vooral s'avonds best flink. En af en toe gekke steekjes die ik niet ken, bijv. als ik nies of hoest of snel opsta van de bank. 
En flink gegroeide en gevoelige borsten haha. 

Terug
Bovenaan