Uitgerekend december 2021

ik ben super blij dat ik op deze forum zit jullie zijn fijn om mee te praten en stellen mij gerust :). ook heb ik gelukkig mijn lieve vriend bij me.

Hebben jullie ook huisdieren die zich anders gedragen nu jullie zwanger zijn?
Onze kat was al een week van slag voordat ik positief testte. Inmiddels ligt ze dagelijks plat op mn buik met haar hele bovenlichaam. Eerder bleef ze altijd lekker op mn schoot liggen en kwam ze niet hoger. Ook volgt ze ons echt overal in huis.
Sinds we Feliway hebben aangeschaft is ze wat rustiger. Ben benieuwd of de diertjes bij jullie ook ineens ander gedrag vertonen?

ik merk niet heel veel bij mijn kat. alleen dat ze niet op mijn buik gaat liggen. ik ben vooral benieuwd hoe ze later reageerd als de baby er is. ze komt namelijk bij mijn schoonzus vandaan en toen daar de baby er was sloeg ze de andere kat als de baby begon te huilen. wij hebben geen andere katten dus misschien word het dit keer anders.

Ladies, spannende dag vandaag! Mag om 15:45 uur naar het echobureau om te kijken of het wel of niet goed zit.
Fingers crossed!?
Heb het het weekend goed los kunnen laten, ook geen krampen en bloedverlies en gevoel, vermoeidheid en honger blijft wel hetzelfde. Met af en toe toenemende misselijkheid. Dus lijkt hoopvol, maar weet vanmiddag meer.

Tijdens de zwangerschap(pen) heb ik nooit iets gemerkt aan mijn katten. Na de geborte eigenlijk ook nooit problemen gehad met onze katten. Normaal springen die bij het minste geluid van de schrik weg, maar als de kindjes aan het huilen waren geen enkel probleem.
ik heb voor de geboorte van mijn oudste (4 jaar geleden) de wieg wel een paar weken vroeger gezet zodat ik de katten kon "leren" dat ze daar niet in mogen. En dat was wel goed gelukt.
Mijn oudste kat (die er onderstussen spijtig genoeg niet meer is) had een heel speciale band met mijn dochtertje. Die mocht daar echt ALLES mee doen. Dat moesten wij niet proberen hoor, maar precies of ze wist dat het maar een klein meisje was... 
Toch speciaal zo die dieren en kindjes

Hoi hoi,  afgelopen vrijdag had ik ook mijn NOD en een licht positieve test:-D Ben zwanger van de 2e en kan het nog niet helemaal geloven. Vanmorgen weer een test gedaan, weer licht positief. Wel iets donkerder maar nog geen Knaltest. Zijn er meer dames die niet direct een heel donkere test hadden? 

Terug
Bovenaan