Uitgerekend december 2021

Goedemiddag allemaal,
een heel stuk meegelezen al. Fijn om aan te sluiten. Gefeliciteerd allemaal! 
Hier nu 7+4, al een zoontje van 2. 
Bij mij staan er 4 miskramen en een bbz op de teller. Onderzoek wijst uit dat er geen afwijkingen zijn dus we blijven vooralsnog proberen en hopen. Maar sjees wat is dat moeilijk. Al een kloppend hartje gezien, maar dat bleek vorige keren helaas geen enkele garantie. Meeste keren ging het rond 7-8 weken mis. In mijn hoofd ben ik gewoon nog niet zwanger omdat ik weet dat het elk moment over kan zijn. 
Bij mijn zoontje ook heel fijn contact gehad op dit forum en uiteindelijk via Facebook. Die groep vrouwen spreek ik nog steeds. Mooi dat je elkaar zo steun kan geven ?

@Rein a: jeetje wat heftig zeg.. kan me helemaal voorstellen dat je je zo voelt. Gelukkig nu wel al 7+4, dus hopelijk krijg mag je snel wat meer vertrouwen krijgen. Hier ook 1x MK en 1x MA, rond zelfde termijn en ook een keer een kloppend hartje, dus ik weet een beetje hoe je je voelt. Wanneer staan je volgende echo's gepland? 
Heel veel geluk!

12 mei weer! Heb er nual twee gehad. Eentje heel vroeg omdat ik na de bbz nog maar 1 eileider heb en een volgende bbz dan echt gedoe zou zijn. En eentje om te zien of het hartje klopte. Nu wil ik vooral 9/10 weken zijn voor ik er weer eentje heb omdat dan het meest cruciale moment gehaald is. Dan blijft het nog tot 16 weken spannend natuurlijk. 

wat is jouw situatie?

@Rein a: Fijn dat je er al een aantal heb gehad, dan kan je steeds weer naar een moment leven. Ja snap ik, kon je maar een winterslaap doen tot die tijd of even vooruit spoelen haha. 
Ik ben nu 6+4. Vorige week vrijdag een echo gehad, was voor zover te beoordelen goed voor dat termijn, ze dacht al hartactie te zien maar durfde het niet met zekerheid te zeggen. Volgende echo staat halverwege volgende week. We zien het van moment tot moment .. 

Reina tsjongejonge, lastig te vertrouwen inderdaad tot aan die 8 weken grens voor je. Hopen op een goede termijnecho voor je, en een gezond kind uiteindelijk ? welkom hier!

Ik heb het aangepast in de openingspost poni! En nu is het klaar hoor ?. 
Hier vandaag de telefonische intake van de verloskundige, ik ben benieuwd hoe dat is! En wanneer ze bellen

Terug
Bovenaan