Uitgerekend december 2021

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat. Ze zou 's ochtends bellen, en mijn ochtend duurt tot 12 uur maar die van de VK dus niet. Blijkbaar. Dus ik zit maar te wachten en te wachten

Hi allemaal, Ook ik ben in december uitgerekend (rond 24 december). Ik ben vandaag 6 weken zwanger. Na een vroege miskraam in maart (met 5 weken) gelukkig direct weer zwanger geworden. 
Ik heb me vorige week aangemeld voor moeders voor moeders en bij het pakketje zat een test om de hcg waarde te controleren. Deze heb ik met een kloppend hart vanochtend gedaan, want bij de vorige zwangerschap bleek ik met 5 weken opeens niet meer zwanger (na een positieve test bij 3 weken + 5 dagen). Gelukkig geen enkel teken dat het niet goed is nu... al wacht ik natuurlijk met spanning op de eerste vitaliteitsecho op 11 mei (7w + 6d). Deze is extra gezien de laatste ervaring. Bij mijn verloskundige is ca. 11-12 weken standaard voor een eerste echo, dus ik ben blij dat ik daar niet op hoef te wachten.
Verder gaat het goed! Ik ben wel duizelig en heb elke dag wel even menstruatieachtige krampen, maar het is nu nog prima te doen. Einde van de dag heb ik wel het liefst een legging aan, omdat mijn buik opzet. Verder happy en ongeduldig haha! Hoe is het met jullie?

Welkom jessiejm!
Die krampen zijn vrij normaal inderdaad. Dat ongeduldige herken ik ook wel, haha. Gelukkig vliegt de tijd al wel op zich. Nog twee weken tot mijn termijnecho, met 10+4

Ik heb gister mijn eerste echo gehad en gelukkig was alles goed! Was zo blij dat ik het hartje zag kloppen! Ben nu 8 weken. Straks eerste afspraak met VK, maar dat is bij mij niet telefonisch. Toch gek dat dat verschilt...
Hoe gaat het bij jullie met de kwaaltjes?

Kirstens wat fijn die goede echo!
veel plezier bij de VK! 
Hier de telefonische intake. Een heleboel vragen gesteld en na de termijnecho bellen ze voor een vervolgafspraak en afspraak voor bloedprikken

Kirstens wat super zeg een goeie echo ! Ben jij dan 7 december uitgerekend ?
Hier ook telefonische intake. En de kwaaltjes verschillen enorm per dag maar zijn niet extreem en goed te doen. Zeker als ik het vergelijk met de zwangerschap van mijn dochter. En bij jou ??

Terug
Bovenaan