Uitgerekend december 2021

JessieJM, wel fijn dat je gelijk weer zwanger bent. Hier ben ook echt ongeduldig. 

Kirstens heel fijn een goede echo. ☺️
Hier geen intake (misschien omdat alle gegevens al bekend zijn) 
Eerste echo met 9 weken.. jeetje wat duurt dat lang!! 
Heb verder ook helemaal geen klachten. Dat maakt me soms wel nerveus. 

Wij zijn ook zwanger!! En volgens mij eigen berekening half december uitgerekend... 11 mei hebben wij telefonisch een intakegesprek bij de VK en dan 14 mei onze eerste echo. Ik merk dat ik het allemaal zo spannend vind dat ik bij elke lijntje of krampje denk gaat het allemaal nog wel goed... Ik kijk er naar uit om 14 mei een kloppend hartje te horen te krijgen. Ik hoop dat ik mij een beetje over mijn angst heen kan zetten de komende twee weken want ik maak mij zelf soms helemaal gek! Vooral omdat mijn zussen die beide een kindje hebben mijn symptomen helemaal niet herkennen. Leuke kanttekening is wel dat ik tegelijk zwanger ben met mijn twee oudere zussen hoe bijzonder is dat. Leuk om ook jullie ervaringen en verhalen te lezen.

Welkom gebruiker10326501. 
Dat is wel gaaf om samen met je zussen zwanger te zijn. 
Ik herken het hoor dat wachten is verschrikkelijk. 
Hier nog 4 weken wachten pff.. 

Hoi dames.

Mijn naam is Cherique, 35 jaar en mama van een jongen (7jaar) en een dochter (5 jaar) uit een eerdere relatie. Nu 8 weken en 6 dagen zwanger van me derde maar me eerste kindje met me nieuwe partner. We kunnen niet wachten.
Ik voel me tot nu toe erg goed.
Niet misselijk als met de eerste 2. Over 2 weken de termijn echo. Ik sta nu op 2 december als uitgerekende datum. Kan niet wachten tot ik onze frummel voel in me buik.

Welkom aan de nieuwe meiden, gefeliciteerd! 
Steeds meer echo's, leuk! Ik heb vandaag ook de intake en eerste echo bij de verloskundige gehad. Het was gelukkig weer goed! Over 3 weken, met 11w3d de termijn echo. 
Ben wel echt de hele dag misselijk en ook spugen. Maar vandaag weer gezien dat het voor een goed doel is! ☺️

Leuke berichtjes om te lezen. We blijven in hetzelfde schuitje zitten, wachten wachten wachten..Ik heb 27 mei echo (9weken) en opdezelfde dag enkele uren later telefonisch intake.

Ik ben nu bevallen met bobbi aan het terug kijken, dan krijg ik er helemaal zin in (en de hormonen ook, huilen bij iedere bevalling).

Wat fijn allemaal, gefeliciteerd meiden! @Emma-vB wat fijn dat de echo goed was.
Het is mijn eerste en ik ben sinds eergisteren zó misselijk en moe. Ik dacht dat ik het helemaal niet erg zou vinden, alles voor die kleine namelijk, maar ik heb het er toch wel zwaar mee. Ik werk 40u en ook vaak tot 's nachts of juist heel vroeg en dat is echt pittig. Ik twijfel om het misschien op werk aan iemand te vertellen, want ik kan me echt niet meer groot houden soms :)
Overmorgen eerste echo, zo zenuwachtig!

Eefjepeeefje Dat lijkt me indd pittig. Als het goed voelt om aan iemand te vertellen op het werk zou ik het zeker doen. Dan "begrijpen" ze je ook. (Je snapt wat ik bedoel ?) 
Oh spannend de eerste echo! Zo leuk!! 

Terug
Bovenaan