Uitgerekend december 2021

Ja dat kijk ik ook. Die van vorige week, thuis bevallen in bad... droom bevalling... maar helaas. Maar ach. We zien wel over 7 maanden hahahaha ben allang blij dat ik nog een kindje mag verwelkomen.

Eefjepeefje dat is toch ook gewoon zwaar. En je hebt er ook alles voor over maar dat kan ook gewoon heel zwaar zijn. Je klaagt niet op je kindje, je klaagt om de misselijkheid, dat is heel wat anders ;) en man, in combinatie met 40 uur werken in de ochtend en de nacht, nou, mij niet gezien :)
Fijn Emma dat de echo goed is :D heerlijk
Gebruiker wat leuk samen met je zussen zwanger zijn! Hoe ver zijn zij?
En cherique Gefeliciteerd! Fijn dat je nu niet misselijk bent!

@eefjepeefje, pfoeh dat is inderdaad wel pittig als je ook nog eens misselijk bent. Ik struggle daar nu ook wel mee. Dit is mijn eerste kindje en ben nu 6w+1d, dus ook zoekende? Ik werk ook 40 uur en schrijf momenteel mijn masterscriptie nog part time naast mn werk. Af en toe zo moe of pijntjes dat ik even ga liggen (werk toch thuis) ? maar als het goed is heb ik mijn scriptie over 1,5 maand ingeleverd. Wel wat onderschat hoor die combi haha. Bizar he hoe zo'n minescuul babytje zoveel met je lichaam doet.

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. En vooral die goede berichten na een echo zijn zo fijn! Nog eventjes wachten voor ons..

Via waar kijken jullie Bevallen met Bobby?

@Zwanger Yes: Mijn oudste zus is eind oktober uitgerekend en mijn middelste zus ongeveer tegelijk met mij. Super bijzonder dus daardoor hoop ik des te meer dat ik over 2 weken goed bericht krijg want we hebben een moeilijke periode achter de rug met ons gezin dus hoe mooi zou t zijn als alle drie je kinderen tegelijk zwanger zijn! 

Hee meiden, misschien een gekke vraag, maar ik had de 4e tot 6e week best last van ostipatie en heb nu al 2 dagen een buikgriep gevoel.. Krampen in de buik, vaker naar de wc. Is dit normaal? Begin nu ook al en toe misselijk te worden, niet extreem maar gewoon zo'n weeig gevoel. Deze omslag maakt me een beetje gezorgd, maar zal toch geen kwaad kunnen? Merk dat elke wisseling in symptomen me een beetje angstig maakt na de miskraam...

Terug
Bovenaan