Uitgerekend december 2021

Wat super fijn JessieJM, wat een geruststelling hè! Nou ik snap heel erg goed dat je er niet van kon slapen. Zo'n eerste echo is toch ook heel spannend, zeker met jouw verleden. 
Wat fijn Myrth dat je je nu iets beter begint te voelen. Ik ben nu 10+3 en ik meen dat het ook íets beter gaat qua misselijkheid en vermoeidheid... Gisteravond in een keer veel energie en heb de auto gepoetst én nog gewandeld haha. En ook niet gespuugd gisteren. Maar durf nog niet te veel te hopen. Dinsdag termijnecho. Echt wel spannend! 
En ik ga vanmiddag naar de prenatal! Heb sinds zaterdag de zwangerschapsbroeken van m'n zus aan, heb vooral smiddags echt wel een plof buikje.. 

hebben jullie al zwangerschapskleding aan?

Ik ga nog niets kopen. Ik denk dat de Drang van kopen minder zal zijn dan bij de eerste. 27 mei heb ik mijn echo dan ben ik 9.1 op mijn eigen berekening. Wij willen het geslacht niet weten, bij de eerste was het ook een verassing, ik vond dat zo leuk om het zelf te ontdekken na de bevalling.
Ik ben ook heel erg moe, gelukkig toch wat wandelen en fietsen omdat mijn dochter dat ook leuk vind, die trekt me wel van de bank. Maar als zij op bed ligt in de middag ga ik ook liggen.

Fijn de goede echo’s. Spannend allemaal.

Nog geen zwangerschapskleding aan maar ik denk zodra de familie en vrienden het weten dat dat niet lang meer duurt. Bij de eerste zwangerschap ook rond de 9 weken andere broeken aan. Nu zitten mijn broeken (high waist) ook al niet meer lekker door de opgeblazen buik.

Vanochtend intake (telefonisch) gehad bij onze verloskundige praktijk. Het begint nu allemaal steeds echter te voelen, hoop informatie en ethische dilemma’s waar we over na moeten gaan denken. Ook al kraanvogel regelen enz. voelt nog erg vroeg maar t zal vast nodig zijn. Nog 3 nachtjes slapen en dan hopelijk luisteren naar een kloppend hartje. De uitgerekende datum staat nu op 14 december (bijzonder op mijn verjaardag), maar die zal vast nog bijgesteld worden. Leuke tijden tegemoet!!!

Lieve dames,

Ik ga jullie helaas nu al verlaten..

Want ik ben uitgerekend op 30 november.
Prachtige echo gehad .
Mooi duidelijk kloppend hartje, 2 beentjes met 10 teentjes, 2 armpjes en handjes met 10 vingertjes, organen zaten netjes in het lichaam. Het was lekker druk en eigenwijs. Het wilde de billen niet zo goed showen dus konden niet een hele goede meting doen.
Het was echt leuk aan het hoppen. Helaas kan ik hier het filmpje niet plaatsen maar zal hem wel even in de december fb groep zetten.
Is prachtig om te zien.

Maar... ben in elke geval 2 dagen vooruit/achteruit gezet (hoe je het ook wilt noemen) hahaha maar ben nu 11,1 dagen zwanger en uitgerekend nu op 30 november.

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk. En plezier. Geniet er van.

Terug
Bovenaan