Hi dames, wat leuk al die positieve berichten .
Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan en mogen we in december allemaal mama worden van een prachtig kindje.
Wij hebben morgen de 2e echo, termijn echo..
Zoooooo spannend.
Ik ben na weken een opgeblazen gevoel te hebben en veel minder te kunnen eten, pijn in me buik, af en toe misselijk en geregeld hoofdpijn naar compleet klachten vrij gegaan.
Weet niet wat ik wil. De klachten zodat ik weet dat ik zwanger ben of klachten vrij en enorme twijfel. Ben blij als het morgen 4 uur is.. dan weten we of het goed gaat.
Ik ben nu 10,5 weken. Begin we echt een buikje te krijgen. Ben 1 kilo aangekomen. Ik houd me gewicht ook goed in de gaten want bij me andere zwangerschappen was ik rond de 20 kilo aangekomen. Maar toen had ik tijdens de zwangerschappen ook veel klachten. Dit is een heel andere zwangerschap.
Hebben jullie al een sterk vermoedde wat het geslacht van jullie kindje is. En wie wil het wel of juist niet weten? Wij willen het niet weten.
Na de echo van morgen ga ik beginnen aan de baby kamer. Behang eraf, schilderen en nieuw behang er op. En de kamer verder aankleden.
Gister een 2e hands luxe schommelstoel op de kop getikt. Was pas 2 weken oud die stoel maar het kindje voor wie het was vind het helemaal niets. Dus is praktisch nieuw. Baby meubels met toeval gekocht. Kinderwagen had ik nog en veel kleding etc van me vorige 2 nog bewaard. Vanaf 12 weken ga ik echt de overige aanschaf doen zoals een Aankleedkussenhoezen, badje etc.
Ja ik ben er vroeg bij... maar heb bij beide zwangerschappen ernstige bekken instabiliteit gehad. Van me zoontje al vanaf week 17. En me dochter plots bij week 36 en een week later is ze gehaald omdat ik niet meer kon. Ik heb dus nooit week 39 gehaald en verwacht dat nu dus ook niet. Dus waarschijnlijk beval ik dus in november. En wil graag zelf de kamer inrichten en aankleden en dat soort dingen. Zolang ik me nu nog goed voel.
Ik beval zoiezo in het ziekenhuis. En hopelijk mag het allemaal zo natuurlijk mogelijk gaan en kan ik in bad bevallen.
Zijn er nog meer mama’s die al spullen gekocht hebben??