Uitgerekend december 2021

Hi ladies, mijn echo was vandaag goed! Het hartje klopt en ik zit waarschijnlijk rond de 6 weken?. Zo een opluchting na eerder een week terug gezet te zijn!

Hi mommies to be! Mijn partner en ik hadden het geluk aan onze zijde want het is in ronde 1 direct raak, we zijn dolblij om in verwachting te zijn van onze eerste kindje. Ben nu 6+6, volgende week dinsdag onze eerste echo waar we enorm naar uitkijken. Blijft bijzonder allemaal! Zou het heel leuk vinden om in contact te komen met andere vrouwen die semi gelijk lopen!

Hee BNieuwenhuis, welkom en gefeliciteerd! Spannend hoor de eerste echo. Ik heb hem morgen en ben dan 7+6. Ben wel een beetje zenuwachtig haha. Het voelt allemaal goed hoor, maar zo fragiel (na een eerdere miskraam). Hoop natuurlijk dat we het hartje zien kloppen!

@MariskaSteeneken, ik had deze pretecho al staan omdat we het heel graag wilde vertellen aan de opa's en oma's op moederdag. Ik heb een ziekenhuistraject gehad, dus ga vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo (die wilde de echo niet eerder maken) en heb bij de verloskundige pas een afspraak op 7 juni voor de termijnecho. Wel nog een pretecho tussendoor op 27 mei. :)

@Bnieuwenhuis, Welkom! Hier ongeveer 6 weken. 

Ik werd vandaag gebeld of ik vandaag kon komen voor termijnecho ipv morgen. Dus uiteraard. Alles was goed. Kleine sprong in het rond. Termijn 4 dgn langer altijd fijn.
Nu 10 weken en 4 dgn, uitgerekend op 2 dec

Zo wij zitten in een rollercoaster. Vorige week maandag eerste echo. Helaas een leeg vruchtzakje. Naar huis gestuurd en info over miskraam gekregen. Vandaag weer echo en er was een vruchtje met hartslag te zien. Ik dacht vandaag te moeten zeggen dat ik doorgestuurd wilde worden naar ziekenhuis voor medicatie om miskraam op te wekken! Oh we zijn zo blij maar het wil nog niet echt landen.

Nou Nanda dat is zeker een rollercoaster, nachtmerrie van iedere as mama om een lege vruchtzak te zien.

Fijn voor de mama’s die een mooie echo hebben gehad.
En welkom voor de nieuwe mama’s in dit forum.

Ik merk dat mijn kwaaltjes toenemen. Hoofdpijn, en vaker beroerder. Niet dat ik moet spugen maar mijn buik voelt niet fijn, opgeblazen en vol tegelijk terwijl ik ook het gevoel heb iets te moeten eten.
Vandaag zijn de spullen voor moeders voor moeders binnen gekomen. Zojuist de zwangerschapstest gedaan die er bij zat. Nog steeds dik positief, altijd fijn om nog te zien.

Terug
Bovenaan