Uitgerekend december 2021

Hoi meiden, 
Ik kon heel lang geen berichtjes plaatsen en heb mijn verhaal gedeeld op de facebookgroep. Maar ik heb een soort social media stop ingelast en heb dus ook geen Facebook meer ?.
afgelopen maandag hebben wij onze 2e echo gehad en de tweeling maakt het nog steeds goed. Ik voel me ontzettend beroerd (met name extreme vermoeidheid, stemmingswisselingen en misselijkheid) en heb ook al een buikje! Dat gaat behoorlijk rap. Ondanks dat ik officieel in dec ben uitgerekend, is de kans heel klein dat ik december ga halen aangezien 37-38 weken al 'laat' is om te bevallen van een tweeling.
Wij hebben nog niks van spullen gekocht. We hebben destijds alles nieuwe gekocht voor onze dochter dus als iig 1 vd 2 een meisje is, dan komen we al een heel eind haha. Zodra we weten wat het geslacht is van de twins, gaan we los ?

Hee Daaniexx wat goed om te horen. Hoe ver ben je nu? Misschien heb je het wel in de FB groep gezet hoor, maar die heb ik ook niet haha. Een tweeling ook, daar zaten wij ook om te grappeb, maar het is er echt 1. Schrokken jullie van het nieuws? Hoop dat je je gauw beter voelt.

Wat fijn chertje en daanie!
Wauw een tweeling, wij hebben die ook in de familie en mijn vriend was overtuigd dat het er inderdaad 2 waren, maar bij de echo bleek het er toch maar 1.
Lijkt me zo bijzonder!
Wel vervelend dat je zoveel symptomen hebt! Als je een nipt test doet bij een tweeling krijg je ook al het geslacht te horen toch? Ga je dat doen?

Ik ben best zenuwachtig voor de 2e echo maandag! Vind deze eerste weken zo onzeker, dus hoop dat alles nog steeds goed is!

Ik ben nu 9.1 weken en had al héél vroeg in de zwangerschap het vermoeden dat het er 2 konden zijn. Tijdens mijn ovulatie had ik namelijk aan beide kanten krampen en had een week na mijn ovulatie al een knalpositieve zwangerschapstest in handen. 

Wij laten een uitgebreide nipt doen maar volgens mij is dat zonder geslachtsbepaling? Ik denk dat we moeten wachten tot de +- 17 weken voor een geslachtsbepaling. 

Hebben jullie al een voorgevoel wat het geslacht is van jullie kindje? Ikzelf denk jongen/ meisje 

Zojuist onze eerste echo gehad en zoals verwacht twee weekjes terug gezet... uitgerekende datum is nu 30 december!! Over 3 weken een nieuwe echo! Het belangrijkste is dat het hartje klopte en we een heel klein wormpje hebben kunnen zien, wat bijzonder!! Nu hopen dat t snel 1 juni is. Hoe zijn de rest van de echo’s geweest?

Hee wat super fijn Merel en zwangeryes! Heerlijk die goede echo's!
Zwangeryes, hoe ver ben jij nu? En gaan jullie het nu tegen iedereen vertellen? ?

Terug
Bovenaan