Uitgerekend december 2021

JessieJM ik snap je helemaal. Bij mijn eerste zwangerschap houd ik nauwelijks klachten, wel moeheid maar toen kon ik blijven liggen of slapen wanneer ik wilde. Nu ben ik meer misselijk gespreid over de hele dag, extreem moe (ik kan nu ook niet altijd slapen wanneer ik wil door de 1ste) klachten zijn ergens fijn want dan weet je dat er nog wat gaande is maar wat als de klachten afnemen of wegzijn..? Precies wat je zegt dat maakt je onzeker. Ik heb dus nog niet echt meegemaakt dat de klachten afnemen. Wat ik wel hoor van andere is dat hoe verder je komt in het eerste trimester hoe meer de klachten af gaan nemen. Ook kunnen de klachten komen en gaan, heeft allemaal te maken met je hormonen.
Je had wel al een echo gehad toch?
Ik krijg mijn eerste echo volgende week. Spannend.

@Mamavanloesje ja klopt de eerste echo was gewoon goed. Over 2 weekjes de termijnecho! ? Ja dubbel die gevoelens he? Leuk dat de eerste echo dichtbij komt voor je! Zo bijzonder!

@NikiValentijn Wauw wat bijzonder allemaal op 5 december haha! ?

Ik heb ook weer een echo gehad vandaag en het ziet er allemaal nog steeds goed uit, zo fijn! Ben nu precies 9 weken, uitgerekend op 24 december.. een kerstkindje! 
En nog meer goed nieuws, vanaf nu mag mijn man weer mee naar alle afspraken, ik denk vanwege de versoepelingen. Heel fijn vind ik dat, ik wil het graag samen beleven :)
Leuk om hier ook al het goede nieuws te lezen! 

Wat een goed nieuws jl. Ik ben afgelopen week naar de gynaecoloog geweest voor een eerste gesprek ivm met mijn snelwerkende schildklier en toen vroeg ze of ik nog even wilde spieken.... Duhhhhh tuurlijk wil ik dat haha. Het zag er goed uit. Ze zag frummel bewegen en zijn/haar hardje klopte goed. 2 juni hebben we de termijn echo. Ben dan als het goed is 11+5w. Ik heb bijna nergens last (meer) van. Ik maak me ook niet meer zo veel zorgen als in het begin.

Wat een goede berichten allemaal super zeg !
Hier ook vandaag de tweede echo gehad en ik ben 4 december uitgerekend dus morgen op de 12 weken. Heerlijk om die kleine zo te zien bewegen al. 
Heeft hier iemand van jullie toevallig ervaring met een vlees boompje in de baarmoeder. Ze dacht dit bij mij te zien.

@cheza, wat fijn dat je even mocht kijken! Mijn praktijk maakt de echo’s niet zelf, dus dat geluk heb ik helaas niet ?

@chantal ah dan zal je wel een van de eersten zijn die gaat bevallen uit dit groepje. Fijn dat alles goed gaat, maar dat mogelijke vleesboompje zal wel schrikken zijn? Ik heb eigenlijk geen idee of dat kwaad kan, geen ervarig mee.

@JL dan lopen wij ongeveer gelijk. Ik ga uit van 22 december! Maar nog even wachten op de bevestiging van de termijnecho met 11w.

Leuk hoor al die goede echo’s! Ben blij voor jullie allemaal.

Terug
Bovenaan