Uitgerekend december 2021

Mammavanloesje fijn dat echt goed was nu lekker gaan genieten. Hier gaat alles goed vandaag 13 weken. Nauwelijks meer misselijk wel nog moe. En een flinke buik al dat ik denk hoe dan.
Morgen gaan we lekker 10 dgn op vakantie ipv italie (vluchten gecancelled) gaan we naar limburg lekker bijkomen

Nu met 12,5 weken ook een duidelijk zwanger buikje van mijn 2e kindje. Normaal heb ik best een strak buikje, dus mensen zien het nu gelijk?
Alhoewel ik het lastig vond om het mijn omgeving te vertellen dat ik voor de tweede keer een kindje alleen ga opvoeden, wordt er toch heel positief gereageerd. Dat doet me goed, want zeker familie van een generatie ouder schrikt daar toch van. Positieve energie van mijn sociale kring is nu zo belangrijk..

@Mamavanloesje wat fijn zo’n goede echo! Ben heel benieuwd hoe je omgeving reageert. Zo leuk om te vertellen! Inderdaad stil hier. Vroeg me al af of de meesten lekker op Facebook of in een Whatsappgroepje kletse, maar ik ben zelf niet zo’n fan van facebook ?

@NikiValentijn wel echt fijn dat iedereen dan tot nu toe goed reageert. Is dat een bewuste keuze om alleen te doen? Gewoon uit interesse hoor ? vind het in ieder geval heel stoer!

@Mariska fijn dat de klachten afnemen, ooh en heerlijk zeg zo'n vakantie voor de boeg!

Hier gaat het ook goed. Ben nu ruim 10 weken. Amper klachten maar deze week wel opeens weer meer afscheiding en ben heel moe. Ik moet nog 3 weekjes voor de deadline van mijn masterscriptie en werk is ook erg druk. Dat allen bij elkaar is dus ook niet zo gek, maar wel frusterend. Geef me er wel redelijk aan toe. Heb zelfs al sport afgezegd deze week, ondanks dat ik nogal fanatiek 3x per week ga ?

Hier gaat ook alles goed! Nu 12+4 weken. Vandaag de uitslag van de NIPT test gehad en alles was goed, heel blij!
Hebben jullie die al gedaan?
Ik merk wel dat het de laatste dagen iets beter gaat met de moeheid dus het wordt wel echt beter! Hou vol!

Hier gaat het ook goed hoor!
Nu 12w+3. Misselijkheid en moeheid wordt eindelijk iets minder maar is nog niet weg.
Ik heb vorige week do bloed laten prikken voor de Nipt maar nog geen uitslag gehad. Wel spannend hoor! Binnen hoeveel dagen had jij de uitslag Kirsten?

Ik heb ook al een buikje. Sochtends nog maar klein maar zodra ik iets drink of eet is hij meteen een stuk groter. Toch nog steeds maar 1 kilo aangekomen ten opzichte van 3 maanden geleden.
Wel veel meer last van mijn darmen de afgelopen dagen, wat voor een enorme opgeblazen buik zorgt. Dus denk dat mensen het soms ook wel al zien. Onze ouders en broers/zussen weten het al en de rest willen we het vertellen na de nipt uitslag.
Dus hopelijk is die snel binnen! ☺️

Mammavanloesje wat fijn een goede echo! ☺️

Mariska wat fijn om even weg te gaan! Zeker nu het mooier weer word! Ik ga snel ook maar een lang weekend weg plannen, lekker genieten van de zon ☺️

Myrtk; ik heb vorige week dinsdag de NIPT test laten doen, dus za bij jou morgen of maandag misschien al bekend zijn? Ik had de test zonder de nevenbevindingen, misschien dat dat ook verschil maakt... welke had jij?

Ik wil ook graag de nipt test. Heb al wel een formulier voor het standaard bloedonderzoek voor zwangeren. Mij werd aangeraden om dat met 12w te doen, dus bel volgende week met 11w het ziekenhuis om hem in te plannen. Denk dus dat ik de vk maar even bel om te vragen of dat niet allemaal tegelijk kan. ?

Terug
Bovenaan