Uitgerekend december 2021

NdeW ik heb ook een zwanger schoonzusje en ik vind dat ook de moeilijkste om het niet mee te delen, haha. Ook omdat zij net positief testte toen wij de miskraam kregen, en wij hadden het toen al gedeeld. Dus dat was voor haar naar..

Hi dames!
Ik wil mij hier ook melden. Het was een complete verrassing, maar ik blijk gewoon zwanger! Op 1 april positief getest. Dit is ons derde kindje. Onze oudste is 9 jaar en de jongste is bijna 10 maanden. Zo'n contrast qua leeftijd ertussen straks haha. Zo spannend. We zijn wel echt onwijs blij en kijken er heel erg naar uit! 29 april staat de eerste echo gepland. 

Kaylee 'gefeliciteerd! Mooie datum om positief te testen, dacht je man dat je een grap maakte? ;) 
Leuk dat leeftijdsverschil! Eerst veel verschil en daarna heel weinig. Bij mij zit er tussen alle drie 2,5 jaar. Bij de eerste een maand minder en de tweede een maand meer zeg maar ;) de oudste komt ook uit december dus straks in 5 jaar 3 kinderen gehad en dan is het wel mooi :) ?

Wat leuk allemaal! ?
Het is voor ons ons eerste kindje. We willen het graag pas zeggen na de eerste echo. Vandaag hebben we een kleine paasbrunch met een klein groepje familie. Dus hopelijk zitten er niet teveel rauwe dingen enzo bij haha!

Ik lees ook mee in een forum van een andere app maar lees daar veel over miskramen, merk dat ik daar onzeker van word.
Je kunt er toch niks over zeggen dus het is gewoon afwachten!
Merk dat jullie hier vooral liefdevol en blij zijn en vind dat heel fijn, dus ga het andere forum maar even wat minder lezen hoor

Myrthe ik schrijf alleen hier mee. Ik denk altijd maar, de meeste zwangerschappen gaan gewoon wel goed en je moet er ook van kunnen genieten en een beetje vertrouwen hebben in dat het allemaal goed gaat. 
Ik heb qua apps alleen de zwangerhap nu :p leuk, een paasbrunch. Veel plezier en succes met je mond houden!

Herkenbaar Mirthe, ik vind het ook naar om over miskramen te denken/lezen. Maakt je angst er niet minder op. Fijn hier de juist positieve kijk. Voorkomen doe je het toch niet, dus dan beter maar positief denken en er beetje van genieten?.
ik gebruik ook alleen de zwangerhap app van Voedingscentrum. En kijk soms op babybites om te lezen hoe de baby zich ontwikkeld per week.
lIk heb ook vandaag en morgen een paasbrunch. Hopelijk valt het niet op dat ik dingen die ik normaal heerlijk vind, laat staan haha.  Veel plezier deze dagen! 

Ik heb vanmorgen bij de Prenatal een shirtje besteld met ‘grote zus’ erop voor m’n dochter en dan gaan we na de echo 22-4 als het allemaal goed is met die kleine naar onze ouders en dan maar kijken hoe lang het duurt voor ze het door hebben...

Net paasbrunch gehad. Allemaal lekkere dingen laten staan en ook de bubbels en de wijn. Ben benieuwd of het iemand opgevallen is. Merk sowieso dat een hoop mensen opmerkingen maken in de trant van ‘waar blijft de tweede’ (al kan dat natuurlijk een gevoelig punt zijn als het niet lukt.

Ik heb nu bij de 2e met 5+2 ook echt al een buikje. Had ik vorige keer echt niet. Broeken kan ik al niet meer aan maar ik vind echt dat ik er zwanger uit zie. Toch nog 3 weken geduld houden..

Terug
Bovenaan