Uitgerekend december 2021

Hebben jullie al een idee wanneer je het mensen gaat vertellen? :)
Ik twijfel nog om na de 7 en na de 11 weken echo. Alleen ik ben een beetje bang dat het met 11 weken wel al erg goed te zien is zeg maar.. :p toch al het derde kindje..

Ja lastig! Mijn zusje weet het. Ze is nu 38 weken zwanger van haar eerste kindje en ik kon het niet voor me houden. Het is ook mijn eerste kindje en ik vind het fijn om dingen aan haar te kunnen vragen. Het liefst schreeuw ik het van de daken, maar het is nog zo spannend en pril. Eerste echo is 26 april met 8,5 week. Als alles goed is vertellen we het dan onze ouders. En na de tweede echo de rest. Nog 3 weken wachten....

Ik wil me ook graag aanmelden in deze groep. Uitgerekend in dec 2021
Zwanger van de tweede, eerste is 4,5 jaar. Nu alleen wat last van menstruatie achtige pijn. Misselijkheid bij de eerste begon tussen 7 en 8 weken hoop dat dat me bespaard blijft.

Wat leuk! Ik ben vandaag ook 5w+2 en heb 19 april de eerste echo.
Vk vond het eigenlijk te vroeg maar het is zo druk, corona babyboom haha en ze wilde me niet te lang laten wachten.
Vind wachten tot de 19e al lang hoor haha! Wil zo graag weten of het goed is

Heel herkenbaar NdeW! Welkom Mariska en Myrthe ! En gefeliciteerd! Wij zijn van plan om na de echo met 7 weken ouders en schoonouders en broers en zussen te vertellen. Liefst wil dit goede nieuws nu al met iedereen delen haha. Nog even volhouden ?. Ook wel leuk dat dit nu ons geheimpje is ofzo.

Ik denk dat wij het uiteindelijk ook met de eerste echo aan de familie vertellen en met de tweede aan werk en zo. Denk niet dat ik het echt langer voor me kan houden ;p.
Welkom en 'gefeliciteerd Myrthe en Mariska!
Fijn Myrthe dat je toch de 19e mag ondanks dat het eigenlijk te vroeg was :p. Maar wachten duurt alsnog lang inderdaad ?. 
Daniëlle gek hoe dat dan gaat hè, de eerste ,o snel en onverwacht en de tweede zo lang mee bezig moeten zijn. Maar super dat het nu is gelukt!
Mariska bij mij begon de misselijkheid ook steeds pas met 7 weken ja! Dus dat heb ik ook nog niet (fijn). Maar ik had er niet extreem last van. Ik had echt ochtendmisselijkheid, als ik niks had gegeten nog. Dus de rest van de dag at ik steeds en dat ging.

Terug
Bovenaan