Uitgerekend december 2021

Emma, leuk leuk! Welkom! Ja het zal na al die tijd voor jou wel bizar zijn om nu echt zwanger te zijn! Fijn hoor! :D 
Ik vraag me ook nog af hoe ik die weken door ga komen, haha :p. Beetje rommelen, werken en slapen :p
Ik herken wel echt als je plotselinge bewegingen maakt zoals hoesten en niezen dat mijn buik dat niet zo leuk vindt en krampt inderdaad. Auw :p

Dankje! ❤️
Jaa klopt! Het is nog erg onwerkelijk. Denk dat ik het pas echt geloof na de 16e. En dat het dan echt wordt en ik meer kan genieten. Maar ben heel blij dat het nu gelukt is om zwanger te raken!!?
Jaa.. meer dan wachten en afleiding zoeken kunnen we niet hè. Voelt het qua spanning bij jou anders, zwanger yes, l bij je 3e kindje dan bij de 1e of 2e? En zo na je miskraam lijkt het me nu ook spannend ofniet? Met hoeveel weken had je de miskraam? 
Fingers crossed voor iedereen! ??

Ik ook 2-12 uitgerekend! Ik moet nog 3 weken wachten ? vreselijk. Maar de tijd gaat gelukkig snel. Dit weekend verjaardagsweekend van m’n dochter die 1 is geworden gister dus hoop afleiding. Gelukkig ook nog niet versproken ?

Oeee leuk Kimmm! Zelfde uitgerekende datum! (Al zal dat nog wel veranderen met termijn echo).
Gefeliciteerd met je dochter! Veel plezier dit weekend! ? 

Nog gefeliciteerd met je dochtertje kimmm!
Ik vind het qua spanning nu iets meer vanwege de miskraam (met 10 weken was die), maar ik had toen geen vroege echo gehad en daar hadden ze ook al op kunnen zien dat er geen embryo groeide, alleen een vruchtzak en placenta. En ik had toen geen kwaaltjes en nu wel. Dus wat dat betreft heb ik ook wel vertrouwen nu!
Ik kan het me wel voorstellen ja dat je het pas na de echo echt gaat beseffen! Hopelijk vliegt de tijd tot de echo 

Wow... Dat is heftig.. Dan was je ook al behoorlijk ver.. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn...
Logisch dat je dan nu wat meer gespannen bent.
Maar fijn dat je wel vertrouwen hebt, ook nu je kwaaltjes voelt. Zijn die toch nog ergens goed voor haha! ????

Ja, ik vond ook dat het erg ver al was toen. Maargoed, nu weer zwanger en daar focus ik me weer op ?
Ja kwaaltjes zijn sowieso wel ergens goed voor natuurlijk! Alleen liever met mate en niet extreem!

Ik vanmorgen positief getest.
Test gaf 1-2 weken en volgens mijn berekening morgen 4 weken. Vind het wel nog erg spannend we hebben er 2 jaar over gedaan.

Terug
Bovenaan