Uitgerekend december 2021

Ooh wat leuk MyrthK, een meisje ?. Nu kan je los! Ik voel de twins heel af en toe. Is ook wel wat vroeg maar herkende de schopjes direct aangezien onder m'n navel geen darm meer zit ?.

Emma-vB ik ben nu ook zeventien weken en ik denk soms ohja ik voel iets en andere keer denk nee dit is toch niet?. Dus geen idee haha. Leuk allemaal die berichten over het geslacht. Wij krijgen een jongen en ben inderdaad al beetje aan het rondneuzen voor kleertjes. Alleen wat is nu verstandig qua maat van rompertjes? Want je weet natuurlijk niet hoe groot je baby gaat worden??‍♀️. Wie kan mij tips geven ?

Marlouke ik las pas iets wat ik wel heel slim vind om te doen. Vanaf maat 56 kun je wel al gewoon kleertjes kopen en zodra je weet hoe groot/zwaar de baby ongeveer gaat worden kun je alsnog maat 50 gaan kopen als hij/zij klein blijkt te zijn.

Ik heb wel al een broekje liggen in maat 50, dus hopelijk kan ze die alsnog gewoon aan ☺️

Een meisje wat leuk!
Genieten van deze Bijzondere tijd dames.

Wat betreft kleertjes ik had bij de eerste alles maar 56 gekocht. We kregen te horen dat ze klein was maar toch 56 aangehouden met de gedachte, we rollen de mouwen wel op. Dit hebben we ook gedaan maar hebben toen toch een jurkje in maat 50 gekocht. Rompers gehouden op maat 56. Je vriend/man of iemand anders is snel genoeg naar de winkel om iets te halen wat je nog mist.

Ik ben zaterdag 15 weken en heb het gevoel dat ik toch al wat plopjes gevoeld heb. Ik herken het van de eerste zwangerschap. Toen voelde ik het pas veel later maar ik weet nu wat ik kan voelen. Erg leuk. Maar blijft spannend omdat er zoveel weken tussen de echo en de volgende controle zit. 12 juli pas weer afspraak bij de verloskundige.

Hopelijk gaat t goed met iedereen… ben ook zo benieuwd naar t geslacht van ons kindje. Ik moet nog 2 weekjes wachten! Even een vraagje of jullie dit herkennen… Ik ben inmiddels bijna 15 weken zwanger en begin echt een beetje te groeien, nu kom ik alleen nog geen gram aan. Zit nog steeds zelfs 2 kilo onder mijn gewicht voor mijn zwangerschap. Naast twee keer overgeven verder niet overgegeven wel minder eetlust nog steeds. Herkennen jullie dit? Is dit iets om in de gaten te houden?

Hee ZwangerMerel, ik heb daar geen ervaring mee. Ik ben nu 16+1 en ik ben bijna 3 kilo aangekomen tot nu toe. Heb ook niet overgegeven in de misselijke periode. Ik begin nu ook een buikje te krijgen, maar heel charmant vind ik het nog niet haha.

Wij hebben vandaag weer een controle gehad. Bloeddruk was goed (opluchting want ik was gisteren flauwgevallen en dat ben ik nog nooit!) en het hartje weer gehoord❤️ alles was goed.

Vanochtend 20 weken echo gehad. Alles was goed en we krijgen een meisje! Zo gelukkig! ?.
Ik moet nu eigenlijk aan het werk, maar voel me net een verliefde puber, zonder concentratie vermogen! ?

Terug
Bovenaan