Uitgerekend december 2021

@zwangeremerel ik ben nu 16+2 en ook 2 kg onder m’n gewicht voor zwangerschap. Ik loop ook bij een diëtiste omdat ik overgewicht heb. Van haar mag ik niet meer afvallen (dan krijgt de baby te weinig binnen), maar als ik gelijk blijf is dat helemaal prima. De baby eet dan gewoon wat meer van mij en dat was niet erg zei ze.

Wat een mooi nieuws Emma.

Ik zit ineens te denken ik heb 1.5 week geleden bloed geprikt voor de nipt test maar nog niets van terug gehoord. Ik weet ook niet meer of ik zelf moet bellen naar de verloskundige voor de uitslag. Iets met zwangerschapsdementie… Is geen nieuws goed nieuws..? Ik weet het ook niet meer van 2 jaar terug hoe dat werkte. Morgen eens bellen denk ik.

Ik heb meer last van steken bij de baarmoeder. Iemand nog meer last van? En meer honger

Emma wat leuk ook een meisje! ? Vond het ook zo leuk om te weten.

En wat fijn dat de 20 weken echo goed was!
Wij hebben hem over 1,5 week. En gisteren ons eerste ‘grote’ babyaankoop gedaan, een maxicosi.
Ben ook al wel in de sale wat aan het shoppen en na de 20 weken echo ga ik helemaal los haha ??

Mammavanloesje volgens mij is de uitslag er binnen 10 werkdagen, dus misschien is hij nog niet binnen?

Ik ben nu 18 weken maar heb ook al langer steken, ene dag meer dan de andere. Maar zijn dus gewoon je banden! Omdat je baarmoeder natuurlijk flink aan het groeien is.
Voel sinds een week ook echt dat er iets in mn buik zit. Sochtends ook al een buikje nu, je voelt echt een ‘verdikking’ in mn onderbuik. Zo gek! En heb sinds een paar dagen plopjes in mn buik ?

@mamavanloesje ik werd gebeld door de vk met de niptuitslag. Kan wel 2 weken duren hoor!

Hier sinds vandaag pijn in mijn onderbuik. Ik moest bellen van mn man. Voelde een beetje dom, maar goed niets om ons zorgen om te maken volgens de vk. Groeipijn van de baarmoeder waarschijnlijk. Maar even wat rustiger aan doen!
@myrth ik voel nu ook echt al een verdikking! Met een los jurkje valt het nog niet echt op dat ik zwanger ben, maar voor mijn gevoel kan het nu heel snel gaan!

Wij hebben vrijdag de pretecho (17w). Zin in! ??

Sinds vandaag steken onderin mijn buik (schaambeen) maak mij best wel zorgen. Moet van verloskundige eerst uitsluiten dat het geen blaasontsteking is dus morgen een potje urine inleveren. Ik denk dat het er allemaal bij hoort maar vind het toch eng. Mocht het geen blaasontsteking zijn, wat ik denk dat t niet is, ga ik kijken of ik toch nog even een extra afspraak kan krijgen. Ben nu 15 + 3 weken zwanger, klinkt het jullie bekend?

Hier gaat ook alles goed. Nu 19 weken maar wel al echt een flinke buik je kan er niet omheen. Al een week aan het kwakkelen met buikpijn, blijkt blaasontsteking maar de kuur lijkt niet aan te slaan heel vervelend is dat. 14 juli guo in academisch zkh dus even spannend momentje.

Terug
Bovenaan