Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@JessieJM oohhh zo leuk! Ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht. Ik heb over twee weken weer een afspraak in het ziekenhuis, ik hoop stiekem dat ze het geslacht al kunnen zien.
Hoi dames,
Hoe gaat het bij jullie?
Wij hebben gisteren de geslachtsbepaling gehad en het is een jongen en een meisje. Helemaal in de wolken van dit mooie nieuws. We hebben al een dochter van 15 maand dus dat wordt een gezellige boel.
Gefeliciteerd met het leuke nieuws van het geslacht.
Ik ben bijna 14 weken, morgen bloedprikken, meteen ook voor de nipt. Klachten zijn zo goed als weg, gelukkig weer wat energie terug. Buikje groeit al mooi.
Wij hebben ook een pretecho gehad en we krijgen een meisje! ?
Vind het zo leuk om te weten, nu voelt het allemaal echter en heb nu ook veel zin om kleding en andere spullen te gaan kopen.
Over 2,5 week hebben we de 20 weken echo, hopen dat daar alles goed is en dan langzaam toch maar aan de babykamer gaan beginnen ?
Wat leuk al die pretecho's!! En zo leuk om te weten wat het geslacht wordt. Ik kan me helemaal voorstellen Myrth, dat het dan echter gaat voelen!
Wij hebben 6 juli de 20 weken echo en horen dan hopelijk ook wat het wordt. Kijk er heel erg naar uit!!
heeft iemand de baby al gevoeld?? Ik zit nu in week 17 dus zou kunnen, maar geen idee wat ik precies moet voelen haha ?. Tot nu toe heb ik bij alles geconcludeerd dat het toch darm was.