Uitgerekend december 2021

Hee! Weet iemand dit? Ik ben nu 21+2 en ik voel de baby meerdere keren per dag ?. Maar wel alleen maar beneden in de buik. Dus stukje boven m'n schaambot, bij mijn blaas. Is het normaal dat ze steeds zo laag zit ipv rond dobbert in de hele baarmoeder?
ik weet dat mijn placenta rechts boven ligt, maar dan zou ik haar wel nog links boven kunnen voelen toch?
Iemand ervaring? ☺️

Emma ik voel het ook vooral onderin!
Mijn placenta ligt achter.
Wel steeds meer, nu ook overdag en het voelt steeds meer als duwtjes dan luchtbelletjes ?

Ik heb ook elke ochtend aan de rechterkant als ik lig een enorme bult op mn buik, dus ze ligt graag rechts haha

Zijn jullie al begonnen met het inrichten van de babykamer?
We hebben gisteren een mooi meegroeibedje besteld, was in de aanbieding dus die verwachten we half augustus. Verder moeten we nog beginnen aan het kamertje hoor.
Dat doen we na onze vakantie ☺️

O oke! Misschien is dat wel normaal als ze nog zo klein zijn. Haha, zie je dan echt zichtbaar een bult? Heeft ze nu al een favoriet plekje!
ja ik vind het ook zo leuk dat je de schopjes sterker voelt worden. Van belletjes naar plopjes naar echte schoeppen straks ?. En wij hebben 2e hands al een babykamer gekocht en hebben wat accessoires gekocht en gaan morgen verf uitzoeken. Echt leuk om mee bezig te zijn!

Ik heb sochtends ook een “bult bovenop” mijn buik als ik op mijn rug wakker word. Verbaas me er telkens weer over haha.
Van de week heb ik een box gekocht op marktplaats. Die ga ik zelf nog een keer schilderen (op waterbasis). Leuk projectje ? verder nog niet bezig met de kinderkamer of zo.

Maandag 20 weken echo! ??

Hier voel ik de baby ook echt bijna altijd beneden. Lievelings plekje denk ik :p. Placenta ligt op m'n zij, dus ik zou hem boven ook moeten voelen. Maar beter zo dan tegen mijn maag hoor voor nu :D

Babykamer hoeven we niet. Alleen het ledikant van zolder halen, en de kleine kleren wassen van de oudsten. Maar dat is allemaal zo gedaan natuurlijk

Vanochtend had ik ook een 'bult' op mijn buik toen ik wakker werd! Inderdaad heel apart. Ah meer meiden dus die de baby vooral beneden voelen. Wat handig, zwangeryes, ben je zo klaar! 
En spannend JessieM, bijzonder moment!?

De 20 weken echo was goed gisteren! Heel fijn ? mijn placenta ligt boven dus de echoscopist zei tegen mijn man vooral aan de zijkanten te voelen. Ik voel hem nu al wel wat duidelijker maar aan de buitenkant lukt het nog niet. Maak nu ook een groeispurtje door. Sinds een week is pas echt zichtbaat dat ik zwanger ben. Ik ben nu 19+2.

Zijn jullie eigenlijk al veel aangekomen? Ik nu 4 kilo. Heb een normaal bmi. Vind het wel lastig hoor dat aankomen.. Kennen jullie dat?

Terug
Bovenaan