Uitgerekend december 2021

Ah wat fijn Jessie dat alles goed was!! Zou leuk zijn als je vriend hem ook snel voelt. Waarschijnlijk wel, bij mij was het een of twee weken nadat ik dr voor het eerst goed voelde. Ja van het aankomen herken ik wel.. haha. Ben morgen 22 weken en nu zo'n 4 of 5 kg aangekomen. Heb ook altijd normaal en steady BMI. En ben nu al zwaarder dan ik ooit was. Ben ook mezelf veel aan het vergelijken met gemiddelden en zwangere vriendinnen.. Maar ik doe mijn best om het los te laten, want aankomen is juist goed en iedereen is ook anders! Ik probeer er gewoon vooral van te genieten dat mijn lijf een nieuw kan laten groeien ? 
ben wel benieuwd hoe andere meiden dit ervaren?

Fijn jesssie. Toch spannend die 20 weken echo. Ik heb hem volgende week.
Vanmorgen heb ik de baby ook aan de buitenkant gevoeld, vanavond op bed eens kijken of hij/zij zich nog een keer wil melden als mijn man zijn hand op mijn buik legt.
Ik heb geen problemen met het aankomen, ik moet eerlijk zeggen dat ik me zwanger zo mooi en sexy voel. Dat had ik bij de eerste ook al. Ik draag de buik naar voren en niet ook aan de zijkanten. Je ziet vanachter niet dat ik zwanger ben. Ik ben nu 18.3 weken en mijn buik is goed zichtbaar.

Ik vind het zwangerschapsaankomen ook niet lelijk hoor. Ik draag ook naar voren. Maar ik ben soms gewoon onzeker of het niet te veel, te snel is. En maak me dan vooral druk om wat er nog komen gaat en hoeveel ik straks in totaal aankom. Het moet er toch ook weer af?

Wat fijn al die goede 20 weken echo’s! ?

Wat doen jullie met de 22weken prik? Nemen jullie deze wel of niet?

En hebben jullie nog tips voor leuke zwanger/bevallings boeken?
Ik lees nu Mama’en van Nina Piersons en hier staat enorm veel informatie in maar vind het vaak toch te spiritueel. Dus ben op zoek naar wat andere leuke boeken van deze tijd die fijn weglezen en niet teveel bezig zijn met meditatie en ayurvedische opvattingen e.d.
Iemand tips?

Hi!
Ik heb wel een afspraak gemaakt voor die 22 weken prik.. wist het ook niet zo goed maar lijkt mij wel prettig dat mijn babyboy de eerste drie maanden dan al beschermt is!
Ik had ook dat boek maar het is ook niet helemaal mijn ding.. nu heb ik “ik denk dat ik het wel kan” gekregen van Franke van Hoeven. Hier zag ik veel goede reacties over en het schijnt ook een heel stuk praktisch te zijn voor het eerste jaar met je kleintje. Ik ga er vanavond eens een stukje uit lezen om te kijken of het wat is! Meer tips zijn ook welkom ben ook benieuwd!

Wat fijn, de goede 20 weken echo's! ?
ik heb dinsdag de 22 weken prik gehad. Vind het fijn gevoel dat de kleine meteen vanaf geboorte beschermd is en een vaccinatie minder hoeft. En zelf ben je ook weer beschermd tegen difterie, tetanus en kinkhoest. 
Boeken weinig ervaring mee. Heb alleen Fit en Gezond van Jennifer Knops. Ik lees hem voor de voedingtips en sport schema's. Heb ik wel wat aan ?

Terug
Bovenaan