Uitgerekend december 2021

Ik neem ook de 22 weken prik, alleen mijn vk zei dat rond de 28e week de opname in de placenta het best is. Daar wacht ik dus even op. Zaterdag eerst de 2e corona vaccinatie ?

Verder gaat het hier helemaal prima! Weinig klachten (op wat vermoeidheid tussen de middag en stuitje na het lopen na). Voel de kleine elke avond even schoppen. Zo leuk❤️

Hier vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed. Buikje was iets groter dan gemiddeld, maar daar maakt de echoscopist zich niet druk om, die zei dat het kindje iets groter was dan gemiddeld. Gezien we beide wat langer zijn, is dat ook niet zo gek. Super blij mee allemaal!

Ik heb de 22 weken prik ook gepland staan. Op de dag dat ik 22 weken ben. Ga nog even een check bij de vk doen of dat oke is, of dat het toch beter is om hem wat later te nemen.

Hoi meiden
Heb ook even niks laten horen. Ging afgelopen 2 weken even iets minder veel harde buiken. Verplicht 50% ziek moeten melden totaal tegen mijn gevoel in maar gyn en verloskundige stonden er wel op.
Sindsdien minder harde buiken en voel de kleine ook veel meer.
Vorige week dinsdag lekker op vakantie gegaan eerst 3 dgn chamonix in de bergen en nu 2 weken italie even bijkomen.

20 weken echo (guo) was in orde, bij 30 weken nogmaals (guo)
22 weken prik gepland op 31 aug.
3 sept glucose test in ziekenhuis en nogmaals bloed prikken voor antistoffen dan 27 weken.
Na de vakantie moet ik echt aan de slag met kamertje. Mijn oudste moet naar andere kamer. Daar nog even 2 muren verven, bed bestellen en vooral troep uitzoeken en weggooien.

Hee Mariska, wat vervelend dat je je gedeeltelijk ziek moest melden. Hopelijk nu lekker opladen op vakantie! Fijn dat de 20 weken echo goed was! Ik moet in september ook nog opnieuw prikken voor de bloedgroep van de baby. Toch wel spannend. Maar ik maak me niet echt zorgen.

En Steefeef voor jou natuurlijk ook heel fijn die uitslag! Wat een goed nieuws bij iedereen telkens tot nu toe. Fijn?

Wij gaan morgen naar babypark kijken voor o.a. een kinderwagen. Echt zin in! Ben benieuwd waar we allemaal mee thuiskomen haha! Ik heb al een box gescoord op marktplaats en zelf leuk geverfd en sinds gisteren ook een commode op dezelfde manier. Dit wordt het volgende projectje. Jullie ook al lekker op dreef? Voor ons is het de eerste dus er gaat een wereld voor me open ? geniet er wel van!

Hopelijk gaat t met jullie allemaal goed en met de kindjes! Afgelopen zaterdag 20 weken echo gehad en op wat kleine dingetjes (iets groter dan gemiddeld en niertjes zijn wat groot dus met 32 weken nog een echo) na was alles goed! Toch een opluchting ?. Zojuist heb ik ook na heel lang wikken en wegen en veel te hebben gelezen al mijn vaccinaties gepland. Volgende week vrijdag eerste COVID vaccinatie dan 7 september de 22 weken prik en dan eind september tweede COVID vaccinatie. Hopelijk gaat dit allemaal wat rust geven merk dat het nu nog voor veel onrust zorgt. Mede doordat mijn partner niet gevaccineerd is en we geen kluizenaars leven leiden. Wel al COVID gehad maar dat is inmiddels toch een klein jaar geleden. Waar doe je goed aan niemand zal t weten, maar volg maar mijn gevoel denk…

Jaaa nog meer goede 20 weken echo’s, wat fijn! ?

Wij hebben ook al best wel wat gekocht! Ik ben vooral lekker aanbiedingen in de gaten aan het houden haha.
Het bedje, kinderstoel en kinderwagen hebben we nu in de sale/aanbieding gekocht en ook al bijna alle kleertjes zijn binnen.

Fijn dat je even de tijd hebt en daardoor die aanbiedingen in de gaten kunt houden ?
Er is een commode die ik heel mooi vind en heel graag wil hebben maar die is enorm duur, hopen dat die voor december ook nog een keer in de aanbieding voorbij komt ?

Volgende week gaan we de babykamer leegruimen en dan kunnen we die ook rustig gaan schilderen en inrichten.

Hier ook alles goed. Inmiddels 22 weken zwanger van onze twins en ook de babykamer is, op accessoires na, af.
Bij de eerste zijn we pas heel laat begonnen aan de babykamer en aangezien twins vaak eerder komen durfde ik dat nu niet aan. Ik lijk ook al ruim 30 weken zwanger en word met de week minder mobiel. Maw: wij zijn op de babykleding en accessoires na, klaar. Babykleding scoor ik pas in het najaar want ik ben een sucker voor nieuwe collecties ?. 

Terug
Bovenaan