uitgerekend eerst week Augustus 2018

Jeetje kikum! Natuurlijk bijzonder mooi en fijn dat je nog een kindje in je buik hebt mét een kloppend hartje. Maar wat je zegt Idd, dat er zo luchtig over wordt gedaan! Een miskraam lijkt mij idd een psychologische aanslag, maar dit ook! Van zwanger, naar niet zwanger en toch wel weer zwanger. 
Ik heb er geen ervaring mee, maar dacht altijd dat er sowieso een echo werd gemaakt om te kijken of je baarmoeder weer leeg is. Wel echt hoe ermee om is gegaan! 
Fijn dat je weer terug bent!

Jeetje Wat spannend allemaal kikum! Hopelijk stopt het bloeden snel. 
Ik zou ook Facebook groep wel makkelijker vinden ja. Maar idd vanaf 12 weken pas. Of kun je dit anoniem doen? 
Wie gaan er vandaag allemaal voor een echo? Zijn jullie ook zo zenuwachtig? 

Ik zit al bij een anonieme fb voor augustus dus het kan anoniem! 
Wel zo fijn als niemand in de omgeving het weet?

Hey allemaal,
Als eerste gefeliciteerd allemaal. Helaas ook slecht nieuws voor sommigen. Zo heftig allemaal.
Volgens de berekeningen ben ik 2 augustus uitgerekend, maar zelf denk ik dat het 7 augustus is. Het is onze eerste en was in principe nog niet gepland, maar toen de gynaecoloog zei dat er een eisprong aan zat te komen, hebben we het toch maar geprobeerd. En het was in een keer raak?
De eerste afspraak staat gepland op 20-12. En dan krijg ik ook gelijk de eerste echo. heel erg spannend allemaal.
Tot nu weinig klachten, behalve verschrikkelijke hoofdpijn de hele tijd. Wel heb ik het idee dat de kwaaltjes een soort van afgenomen zijn. Daardoor ben ik echt bang voor een miskraam. Geen bloedverlies gehad, wel geregeld het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Nog een weekje wachten en dan weten we hopelijk meer.
Iedereen heel veel geluk met het kleine wondertje.

Wat een verhaal kikum! Ik duim voor je! En inderdaad wat een vreselijke reacties!
ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Het hartje klopt! En ipv 31-7   Zit ik waarschijnlijk op 6-8 dus ik had een late eisprong. Maar hoe dan ook, wat bijzonder om te zien dat je een klein mensje in je draagt ?!

Heftig kikum! Volgens mij mogen ze ook helemaal niet zomaar zeggen dat het een miskraam is tenzij ze daar het bewijs van zien.. lijkt mij toch? Ik zou een klacht indienen.

Bij mij is een groep op fb ook pas een optie rond de 12 weken.. anders misschien een whatsapp groep? Of zijn we daarvoor met te veel? 

Ik heb even bij de beheerder gevraagd hoe ze de mensen die willen toe kan voegen! Het is anoniem niemand die kan zien dat jij er bij zit. Alleen de mensen binnen de groep. Whatsapp is ook altijd leuk om te kletsen! Wat makkelijker dan hier. 

Terug
Bovenaan