uitgerekend eerst week Augustus 2018

@marie. Dankjewel!! 
Echt hé?! Met name Savonds en snachts neemt het toe. Overdag als ik bezig ben valt het wel mee. 
11-12, duurt niet lang meer! Spannend man?
Na mijn eerste echo vertel ik het ook mijn ouders. 
Ik heb het gevoel dat iedereen het aan me ziet, maar zal vast aan mij liggen? 

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen! Hier vorige week zondag een positieve test. Enorm blij. :) via ICSI nu zwanger van ons tweede kindje. Nu maar hopen dat we deze eerste weken doorkomen. Ik durf het nog niet te geloven.

@priske en jody: gefeliciteerd !!

@gerina: bij mij ook vooral eind van de middag in de avond en snachts. En in de ochtend voel ik niks en denk ik... oh jee het zou toch niet mis zijn? ?
11-12 klinkt voor mij nog best ver weg, maar is natuurlijk zo daar. Lijkt me een heel bijzonder moment om te zien dat er in je buik een mensje aan het groeien is. Kan niet wachten tot het zover is...

Priske en jody; GEFELICITEERD! Spannend hoor!!
@marie: ik preciesssss hetzelfde verhaal!! Heb momenteel ook weer zulke zeurende pijn in rug en buik. Zal wel aan het oprekken zijn ofzo? Zo voelt het igg. 
ik ga maar eens proberen te slapen, Blij als het weer ochtend is?
Slaap lekker allemaal! 

Hey hey.. wat ontzettend grappig.
Ook ik moest za ongi worden en gister getest. Moest kies laten trekkem dus tandarts maar gemaild dat we geen verdoving gingen doen. Toen mn man gebeld of tie in de buurt was.. hahahah anders wist de tandarts het dus eerder. En savonds mn beste vriendin verteld.

Wat een leuk nieuws dat er weer zwangeren bij zijn gekomen! Gefeliciteerd allemaal!
ik heb het mijn moeder verteld, omdat ik lichtelijk in shock was. Ze was bij mijn broertje en mijn vader zou later komen. Mn moeder kon dr mond niet houden, dus heb ik t ze verteld. En dan moeten mijn andere broertjes natuurlijk ook ingelicht worden. Helemaal omdat t aankomend weekend sinterklaas is. Als er dan in mijn gedicht iets over staat en de rest weet t niet... beetje pijnlijk
ik heb t ook 1 iemand van mijn volleybalteam verteld. Zal er binnenkort wel mee moeten stoppen, dan is t wel fijn als er iemand voorbereid is. 
Ik ben benieuwd wanneer wij voor de echo mogen! Zal vandaag gebeld worden door de vk...

verder heb ik weinig klachten gelukkig. Nog niet misselijk. Alleen grotere borsten en af en toe kramp in Mn onderbuik. Oh ja.. en heel snel buiten adem. Pffff

Terug
Bovenaan