uitgerekend eerst week Augustus 2018

hoi allemaal!

Ik ben vandaag 5 weken zwanger en volgens mijn telling uitgerekend op 1 augustus. Ik heb op 10 juni een miskraam gehad dus ook voor mij is dit een onzekere tijd. Op 11 december mag ik naar de verloskundige voor een vroege echo. Hopelijk zien we dan een hartje. 

Slaap lekker allemaal.

Hallo Dames,
Gisteren toch maar een test gedaan, ondanks dat ik menstruatie buikpijn had. was ik overtijd. 
En ja ZWANGER!! toch voor zekerheid huisarts gebeld vanwege de buikpijn maar dit kon het uitrekken van de baarmoeder zijn. niets om me zorgen te maken. 
Afspraak voor echo gemaakt!! En dat duurt nog zo lang haha
Gefeliciteerd voor de rest van de dames!! 

Gr Claudia 

Sterkte Kimberly! Hopelijk heb je mensen om je heen met wie je hier goed over kan praten.
Leuk om te zien dat er meerdere op 11-12 hun 1e echo hebben. Klinkt nog ver weg maar toch is het zo daar.
Soms denk ik, moet ik nog even een test doen of het nog steeds zo is?? Maar na twee positieve testen en al die symptomen hoef ik eigenlijk niet te twijfelen...
Ik vind het zo’n onzekere periode nu... 

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mijzelf ook aanmelden bij deze groep!
(voorlopig) uitgerekende datum is 7 augustus

Wat een spannende periode, ik dacht dat ik ongesteld was geworden maar is waars. de innesteling geweest. Nu vooral trekkerig gevoel in mijn buik. Hoop dat we samen de eerste spannende weken door kunnen komen!

Ik herken het dat je blijft testen om te checken of het nog zo is, gaat hier precies hetzelfde :)

Hee dames,
Omdat ik bij de gyn liep heb ik afgelopen maandag de 27e al een echo gehad. Volgens eigen berekening was ik precies 5 weken op dat moment. Een mooie vruchtzak en dooierzakje te zien. Vruchtje kon ze nog niet zien, maar dat had ze ook verwacht. Ze was erg tevreden en het zag er mooi uit. 6 december wil ze me weer zien en ze hoopt dan een kloppend hartje te kunnen zien op de echo. 
Eigenlijk had ik een 1e afspraak bij de verloskundige op 5 december, maar 2 dagen achter elkaar vind ik ook zo zonde. Dan heb ik liever iets er tussen, zodat ik mooi verschillende echo's heb. Die afspraak heb ik dus verzet en dat kon dan pas 22 december. Ik heb nu dus al een mooi echo fotootje van 5 weken, volgende week krijg ik nog 1 van 6w2d en bij de verloskundige dan nog 1 van 8w4d, super blij mee!! 
Wel erg spannend allemaal hoor! hopelijk blijft alles goed gaan. De 22e hebben we onze beide ouders uitgenodigd om samen te gaan gourmetten en dan laat ik een mooie taart maken waarmee we het nieuws gaan vertellen. 
Hoe en wanneer gaan jullie het nieuws vertellen? 

Liefs

Zeker herkenbaar :) 
Hier niet vaker getest maar elke keer als ik naar de wc ga kijk ik extra goed naar het wcpapiertje. 
Weer wat nieuwe dames bij de club, leuk :)
Wij zijn ook aan het bedenken hoe we het de ouders zullen gaan vertellen. 
Vandaag dacht ik... misschien dat ik ze een verjaardagskalender met kerst cadeau doe. Eentje die je dan zelf maakt met foto's. En dan bij de uitgerekende maand een foto van de eerste echo dacht ik. 

Even offline geweest en er zijn alweer heel wat berichten bij gekomen zie ik. Sterkte Kimberley, ik denk dat je gelijk hebt, dan maar liever in het begin de miskraam. Bah vervelend voor je.
Missjody wat een leuk idee! Ik ben er nog niet helemaal uit hoe wij het gaan vertellen. Ik wil het doormiddel van mijn dochter vertellen maar ik weet nog niet op welke manier.
Gister had ik zn beetje de hele dag zeer pijnlijke steken helemaal onderin, beetje bij en tussen mijn eierstokken. Wat ik lees kan het het groeien van mijn baarmoeder zijn en hormonen.. Maar de pijn vondt ik vrij extreem en vooral als ik een tijdje zat speelde het erg op. Liggen en in beweging zijn waren de beste opties. Wie herkent dit? Ik las al wel het een en andere over steken in de onderbuik dacht ik? Maar is dit het zelfde als ik beschrijf? Ben hier erg benieuwd naar.
Gister een afspraak gemaakt bij de vk komt zei met een berekening dat ik 5 weken ben. Zelf zit ik op 4,4 vreemd. We gebruiken toch de zelfde tabel? In ieder geval 19e een echo mooi nog voor kerst.

Terug
Bovenaan