uitgerekend eerst week Augustus 2018

Ja echt veel zwangere erbij zeg! Gefeliciteerd allemaal!!!:) 
Kalender vind ik echt wel een goed idee!
Ik ga het gelijk vertellen aan mijn ouders na de eerste echo, 22e. 
Spannend! Meerdere miskramen gehad, veel teleurstellingen gehad dus ben enorm nerveus steeds. 
Maar hoop houden en rust nemen, meer kan je nu niet doen! 
Slaap lekker alvast, het is bij mij steeds een drama Hahaha.
@lavendel: ik herken het precies!!!

Hoi dames!
mag ik ook meekletsen?
20-11 test gedaan. Volgens eigen berekening 02-08 uitgerekend. Het is m’n tweede zwangerschap, en m’n derde kindje er van uitgaande dat het er dit keer 1 is. Dat zullen we wel merken bij de echo 19-12. Spannend weer deze eerste weken. Ik ga morgen bijlezen van jullie! Welterusten!

Gefeliciteerd allemaal!
zeker spannend nu. Volgende week hebben wij onze echo achter de rug. Zo spannend! Voor ons de eerste keer echo voor een zwangerschap. Ik ben nogal een planner en weet nu niet wat ik kan verwachten. De symptomen vallen bij mij nog mee. Aan de ene kant gelukkig maar, aan de andere kant maakt het me heel onzeker... herkenbaar voor iemand?

Hallo dames!! 
Van harte allemaal :)
Ik ben 2 augustus uitgerekend!! 
Vorige week mijn eerste echo gehad.
N.a.v. enorme buikpijn klachten.
Maar gelukkig was alles goed, yeaaahh :))

Gefeliciteerd allemaal! 
Wat een club zwangeren zeg, geweldig??
Ik heb me vandaag helaas ziek moeten melden op m'n werk. Werk als verzorgende met demente ouderen. Erg zware en aggresieve bewoners. 
Zo slap als een vaatdoek van al het overgeven, veel buik en rugpijn. Moet echt een beetje op krachten komen wil ik weer voor deze mensen kunnen zorgen. 
Herkenbaar voor iemand? Heb het mijn leidinggevende wel verteld. Moest wel, die was gelukkig dolblij voor me haha. 
Fijne dag allemaal! ????

@yasmin wat fijn dat je al een goede echo hebt gehad! Hoe gaat t nu met de klachten?
@gerina vervelend dat je er zo ziek van bent! Wel goed dat je nu even voor jezelf hebt gekozen. Lijkt me een zwaar beroep zeker als je je niet lekker voelt! Hopelijk kom je snel weer een beetje op krachten. 
Ik ben vooral veel moe en dat met 3 hypere kinderen door de sint-periode. Ik word er niet gezelliger van :(

Terug
Bovenaan