Uitgerekend eind augustus 2018

Hallo dames,

Ik weet niet of er al iets is met dames die uitgerekend zijn eind augustus 2018, anders hoop ik dat er dames zijn die er bij komen?..
ik heb vanmorgen een test gedaan en deze was heel snel overduidelijk +.. volgens een berekening op internet ben ik 28 augustus uitgerekend.. ik voel verder nog niets bijzonders.. dit is Mn tweede zwangerschap. Mn zoontje wordt in januari 3 jaar!

Ik wil de graag meekletsen! Ik ben volgens mijn eigen berekeningen zo tegen 15 augustus uitgerekend, mag ik hier dan bij? ?
Ik heb zaterdag positief getest. Echt een dikke duidelijke streep. Heb ik kwaaltjes? Niet echt! Ik voel wat dingetjes maar last heb ik er niet van. Ik heb wat last van brandend maagzuur, vooral als ik buk
Dit is ons eerste kindje, ben in mei gestopt met de pil. 

MVan mij mag je er bij! Er is er ook een van midden augustus, maar ik vind t allemaal goed ? ik ben vorige maand gestopt met de pil en t was direct raak! Stond er raar van te kijken vanmorgen.. 

Ik meld me ook graag aan, 27 augustus uitgerekend. Wij hebben al een klein hummeltje van net 1 rondlopen.. erg verrast dat het zo snel zou gaan, de eerste heeft ruim een jaar op zich laten wachten?

Ook ik heb afgelopen weekend een test gedaan, hardstikke porsitief? 1e kindje word dit als alles goed verloopt.. heeft iemand van jullie ook last van lichte steekjes en krampen? Heb op het internet gelezen dat vrij veel vrouwen er last van hebben maar maakt me toch enigsinds wat onzeker..

Ik ben ook zwanger en volgens de internet berekening ben ik 26 augustus uitgerekend. Weet het sinds zondag! En heb inderdaad ook soms wat steekjes! Maakte mij daar ook al ongerust over! 

Terug
Bovenaan